۱۱۱ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۱۱۱ معتاد متجاهر و کارتن خواب در مناطق حاشیه این کلانشهر جمع آوری و برای درمان به مراکز بازپروری منتقل شدند.

سرهنگ احمد نگهبان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در جریان اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری ها در طرحی سه روزه، تعدادی از پاتوق های خرده فروشان را شناسایی کردند.

وی اضافه کرد: در این طرح ، ۳۵ خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان نیز بیش از ۲ کیلوگرم انواع موادمخدر به همراه تعداد زیادی آلات و ادوات استعمال آنها کشف شد همچنین در این عملیات ۶ دستگاه خودرو سواری و ۱۱ دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

سقوط مرگبار مرد جوان از یک ساختمان در حال ساخت در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد همچنین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک مردی جوان در یکی از مراکز درمانی شهر مشهد، ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

نگهبان افزود: در این حادثه مرد ۳۰ ساله هنگام کار در یک ساختمان در حال ساخت در محدوده جنوب شهر مشهد به علت نامعلومی از ارتفاع سقوط کرده و پس از انتقال به بیمارستان با وجود تلاش کادر درمان به دلیل شدت جراحات وارده جانش را از دست داده بود.

وی گفت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

کشف ۱۲۰ سکه طلای تقلبی در نیشابور

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور نیز از کشف ۱۲۰ عدد سکه طلای تقلبی در نیشابور خبر داد.

سرهنگ حسین احمدی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر فروش تعدادی سکه تقلبی توسط فردی سودجو در بازار طلافروشان شهرستان نیشابور، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران یگان امداد در محدوده خیابان امام خمینی این شهرستان (ره) به زنی که قصد فروش سکه داشت مظنون شدند و متهم قبل از هر گونه اقدامی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از کیف همراه متهم ۱۲۰ عدد سکه طلای یک گرمی تقلبی را کشف کردند.

احمدی افزود: متهم دستگیر شده اهل یکی از استان های شمال غرب کشور است که در مواجهه با مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد.

وی ادامه داد: تحقیقات از متهم به دلیل تحت تعقیب بودن از سوی پلیس آگاهی دیگر شهرستان ها برای کشف سایر جرایم احتمالی دیگر ادامه دارد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha