گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه اهل سنت آزادشهر، رژیم صهیونیستی را از کفتار پست‌تر دانست و ابراز امیدواری کرد: کشتار و جنایات علیه مردم غزه و فلسطین سبب بیداری کشورهای اسلامی شود.

مولوی نعمت‌الله مشعوف روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: برخی کشورهای اسلامی هنوز هم رژیم غاصب صهیونیستی را نشناخته و درک نکردند و نمی‌دانند این رژیم یک غده سرطانی برای امت اسلام است و می‌خواهند روابط خود را با آنها عادی‌سازی کنند.

وی گفت: به قول «محمدعلی جناح» موسس و بنیانگذار کشور پاکستان، صهیونیسم فرزند نامشروع غرب و جهان کفر است.

امام جمعه اهل سنت آزادشهر افزود: ایدئولوژی و فکر یهودیت و صهیونیسم این است که مسلمانان مخصوصا فلسطینیان را قتل‌عام و نسل‌کشی کنند.

مولوی مشعوف بیان کرد: صهیونیست‌ها صراحتا گفتند بچه‌ای که در غزه و فلسطین به دنیا بیاید از حماس است و همانطور که در اخبار دیدید و شنیدید، یک نوزاد یک روزه جزو شهدای غزه شده است.

وی با اشاره به برنامه‌ مستند خوردن بچه آهوی یک روزه توسط کفتار، گفت: امروز رژیم غاصب صهیوینستی مثل همان کفتاری است که به نوزاد و بچه یک روزه رحم نمی‌کند و می‌کشد.

مولوی مشعوف اظهار کرد: کفتار از همه حیوانات پست‌تر است اما صهیونیسم از کفتار هم پست‌تر است که خلیفه‌الله و انسان یک روزه را هم می‌کشد.

نگرانی‌های جهانی به فاجعه انسانی و کشتار بی‌رحمانه مردم غزه و درخواست‌ها برای متوقف کردن ماشین کشتار رژیم صهیونیستی روبه افزایش است اما رژیم صهیونیستی همچنان بی‌وقفه بر حملات خود ادامه داده و سخنگوی ارتش این رژیم می‌گوید که اصلا مساله آتش‌بس مطرح نیست و در واقع همه برنامه‌ها و طرح‌های این رژیم برای جنگ، کشتار و ویرانی بیشتر است.

آمار شهدای فلسطینی شامل زنان و کودکان بی‌دفاع روز به روز در حال افزایش است و دولت‌های غربی در سایه حمایت تمام قد از جنایات رژیم صهیونیستی، به تمامی معیارها و قوانین ‌بین‌المللی حقوق بشری پشت کرده‌اند.

براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، شمار شهدای غزه به حدود ۹ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده که از این تعداد سه هزار و ۹۰۰ نفر از شهدا کودک و ۲ هزار و ۵۰۹ نفر زن هستند ضمن اینکه تعداد زخمی‌ها نیز به بیش از ۳۲ هزار نفر افزایش یافته است.