۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85286491
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رژیم صهیونیستی بزرگترین جنایتکار جنگی تاریخ است

گرگان- ایرنا- امام جمعه موقت گرگان گفت: رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی با قتل عام کودکان و زنان ثابت کرد که بزرگترین جنایتکار تاریخ بشریت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: مساله مهم این روزهای جهان اسلام، جنایات رژیم صهیونیستی است.

وی بیان کرد: تاریخ به یاد ندارد که جنگی تاکنون به این شکل رخ داده باشد که یکی از طرفین درگیری‌ها اقدام به نسل‌کشی به صورت صریح، شفاف و واضح کند.

وی خاطرنشان کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در بیش از یک ماه گذشته دست به اقداماتی می‌زند که ناقص حقوق بشر و رفتارها و کرامات انسانی است.

امام جمعه موقت گرگان گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر محاصره غزه که با قتل و کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع و بی‌گناه همراه‌ است، تاکنون بیش از پنج هزار کودک و حدود سه هزار زن را به شهادت رسانده است.

برقرار افزود: این رژیم علاوه بر این دست به بستن مسیرهای ورودی کمک‌های بشردوستانه کرده که این اقدام هم از فجیع‌ترین اقدامات جنگی است.

وی ادامه داد: تعجب مسلمانان جهان در این است که دولت‌های جهانی این جنایات را می‌بینند اما جرات حرف زدن ندارند و از ترس آمریکا، خود را به خواب زده‌اند.

وی اضافه کرد: البته خیلی از دولت‌های جهان به ویژه کشورهای اسلامی تلاش در برقراری صلح دارند، اما نخست وزیر رژیم صهیونیستی حاضر به پذیرش این پیشنهاد نیست.

امام جمعه موقت گرگان گفت: دلیل این عدم پذیرش صلح و آتش‌بس این است که یهودیان معتقدند در جنگ باید همه طرف‌های مقابل را به قتل رساند.

برقرار یادآور شد: از سوی دیگر در اسلام در مورد جنگ‌ها تاکید شده که به فردی که در حال فرار، کسی که مجروح و زخمی‌ست‌ و کسانی که در پناهگاه هستند، کاری نداشته باشید و اموال مظلومان را به غارت نبرید.

وی بیان کرد: آنچه در حدود یک ماه اخیر از جنگ در غزه گذشته، نشان دهنده نقص دستورات دینی و اجرا کننده اعتقادات و باورهای غلط خود مبنی بر کشتار همگان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha