ساوه - ایرنا - امام جمعه زرندیه گفت: عملیات طوفان الاقصی سطح بالای قدرت اطلاعاتی و عملیاتی نیروهای جبهه مقاومت را رخ نیروهای اشغالگر و استکبار کشید.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «حسین ابراهیمی» روز یکشنبه در در جلسه شورای فرهنگ عمومی زرندیه با اشاره به وقایع اخیر فلسطین اشغالی و جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی ضربه‌ جبران ناپذیری بر پیکره رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی وارد کرد که به نقطه عطفی در تاریخ نبرد مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست تبدیل شد.

وی اضافه کرد: این عملیات از یکسو نشان از سطح بالای قدرت اطلاعاتی و نظامی مقاومت و از سوی دیگر شکست اطلاعاتی، نظامی و آشکار شدن ضعف رژیم صهیونیستی و شکست هیمنه پوشالی آنها را در پی داشت.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه بررسی راهکارهای ترویج فرهنگ فرزندآوری و حفظ جوانی جمعیت از دستورکارهای شورای فرهنگ عمومی شهرستان است افزود: دولت سیاست های تشویقی خود را برا ی ترغیب بیشتر خانواده ها و زوج های جوان به فرزندآوری افزایش دهد .

وی بر لزوم توجه به موضوع فرهنگ‌سازی در زمینه فرزندآوری تاکید و اضافه کرد: بدون توجه به فرزندآوری و حفظ جوانی جمعیت نمی‌توانیم به ایران قوی بیندیشیم و ادامه داد: به طور قطع جمعیت از ارکان مهم قدرت هر کشوری است و هیچ مساله‌ای به اندازه این موضوع اهمیت نداشته و توجه به مسئله جمعیت برای آینده کشور از ضروریات است.

«احمد جوانمرد»‌ رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی زرندیه هم در این نشست فرهنگی گفت: تقویت باورهای دینی یکی از مهمترین راهکارهای افزایش جمعیت و حفظ جوانی جمعیت است چرا که مردم متدین کشور ما طبق آموزه های دینی و ایمان و باورهای دینی خود بسیاری از مسایل و مشکلات پیش روی فرزندآوری را حل شده می دانند.

در این جلسه مقرر شد دستگاه های فرهنگی شهرستان در برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی خود موضوع فرزندآوری و جوانی جمعیت را در اولویت قرار دهند.