بوشهر-ایرنا- رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: طرح جمع‌آوری معتادان و کارتن خواب‌ها به عنوان یکی از مطالبه‌های شهروندان در بوشهر عملیاتی شد.

"امیرحسین احمدپور" روز سه‌شنبه در گفت‌و گو با ایرنا اظهار کرد: طی بازدیدهای متعدد کارشناسان این سازمان از بوستان‌های شهری، پاک سازی این مکان‌ها از وجود معتادان و کارتن خواب‌ها در دستور کار سازمان قرار گرفت.

وی بیان کرد: با توجه به وجود چنین پدیده هایی در معابر عمومی که منجر به نازیبایی محیط شهری می شود، تاکنون 25 نفر از معتادان و کارتن خواب‌ها در بوشهر جمع آوری شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: در رویکرد جدید اداره اجتماعی این سازمان، پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی در دستور کار جدی قرار گرفته که بخشی مهم از این رسالت با تبلیغات محیطی محقق شده است.

احمدپور ادامه داد: با تبلیغات محیطی به پدیده‌های مختلفی همچون کودکان کار، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، اعتیاد، حقوق شهری و ارتقاء فرهنگ شهروندی تمرکز ویژه شده تا آسیب های ناشی از این پدیده ها کاهش یابد.

وی همچنین با اشاره به حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به نوار غزه و محکموم‌کرد آن، بیان کرد: در این زمینه برنامه های مختلف برای بزرگداشت یاد و خاطره نبرد «طوفان الاقصی» اجرایی شده که یکی شاخص ترین آنها بپا کردن المان مسجد «قبةالصخره» در میدان تشریفات شهرداری بندر بوشهر است.