زنجان -ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: نهضت آسفالت از معابر اصلی به معابر فرعی انتقال یافته و تعطیل نشده است.

مجید ناصحی مقدم روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته آسفالت‌ریزی معابر با اولویت خیابان‌های اصلی انجام شد که برای مردم بسیار محسوس و مشهود بود اما امسال این کار در معابر فرعی در حال اجراست.

وی با بیان اینکه مشکلات مربوط به آسفالت معابر و خیابان‌‎های اصلی برطرف شده است، اضافه کرد: آسفالت معابر فرعی هم در حال انجام است که همانند خیابان های اصلی ضمانت پنج ساله کیفی دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه همکاری مردم با گروه های آسفالت‌ریزی نسبت به سال قبل بهتر شده است، افزود: برای ارائه خدمات قطعا به همکاری مردم نیازمند هستیم.

وی به بحث کیفی آسفالت معابر نیز اشاره کرد و گفت: از سال گذشته برای نخستین بار آسفالت ریزی با کنترل شاخص های کمی و کیفی همچون دما، ضخامت، تنظیم نحوه فعالیت غلتک ها، شیب عرضی و طولی و کیفیت آسفالت به طور مستمر و روزانه و لحظه به لحظه انجام می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در مدیریت شهری هیچ نقطه و حوزه مغفولی وجود ندارد و از ابتدای کار شعار مدیریت شهری، عدالت محوری در توزیع خدمات بوده است، اضافه کرد: در حال حاضر یک پروژه بزرگ راهسازی در منطقه محروم و غرب زنجان در حال اجرا بوده که بزرگترین پروژه تاریخ شهر زنجان است و نقش موثری در ساماندهی ترافیک شهر ایفا می کند.