تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

گناوه - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: طرح ملی شهید همت با هدف توانمندسازی معلمان مدارس ابتدایی در این شهرستان اجرایی شد.

"ضرغام مردانی" روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح شهید همت که اجرای آن یکی از رویکردهای نوین وزارت آموزش و پرورش در حوزه آموزش ابتدایی است و به نام معلم شهید، محمد ابراهیم همت نامگذاری شده، درصدد است تا صلاحیت‌های حرفه ای آموزگاران مدارس ابتدایی را با برپایی دوره های حضوری توسعه دهد.

وی افزود: در شهرستان گناوه با حضور همکاران مشمول طرح که ۵۰ درصد از آموزگاران هر پایه تحصیلی را دارا می باشد، آغاز شده است.

مردانی یادآورشد: این طرح به صورت کارگاه های آموزشی به مدت چهار هفته در دبیرستان شهید تیموری به صورت حضوری و سپس به صورت مستمر در قالب مجازی برگزار خواهد شد.

اجرای طرح شهید خرازی

مدیر آموزش و پرورش گناوه ادامه داد: طرح شهید خرازی نیز با حضور پرشور دانش‌آموزان دبستان سلمان فارسی به همراه پدران خود در سالن ورزشی شهید عبدویی شهرستان گناوه برگزار شد.

وی گفت: طرح شهید خرازی هر هفته روزهای پنج شنبه(ویژه دانش آموزان دختر به همراه والدین مادر) و روزهای جمعه (ویژه دانش آموزان پسر به همراه والدین پدر) در مجتمع‌های ورزشی آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

مردانی بیان کرد: افزایش شور و نشاط در میان خانواده‌ها ، خانواده محوری ورزش دانش‌آموزی و غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان از عمده اهداف طرح شهید خرازی است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای ۲۱ هزار دانش آموز است.