سنندج-ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان‌، گفت: مسئولان و مدیران باید در زمینه خدمتگزاری به مردم سر از پا نشناسند و  همواره در دسترس باشند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دهگلان اظهار کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و ما باید با تمام توان در خدمت آنان باشیم و در این زمینه هر کس خدمتگزارتر و مردمی‌تر باشد، به نظام و کشور وابسته‌تر است.

وی افزود: همه دولتمردان بویژه در دولت مردمی سیزدهم که مردم داری را در اولویت قرار داده است، باید تلاش کنند بیشتر با مردم بوده و این منش و مرام دولت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در کردستان تاکید کرد: مسئولان و خدمتگزاران نظام باید همواره در دسترس بوده و اقشار مختلف جامعه را به یک چشم نگاه کنند، چرا که وقتی کسی مسئولیتی را قبول می کند باید برای خدمتگزاری سر از پا نشناسد و بتواند باری از روی دوش مردم و نظام بردارد.

وی گشاده رویی، خوشرویی و پرهیز از تکبر و استکبار(خودبزرگ بینی)را از جمله خصلت‌های مدیران و مسئولان اعلام کرد و گفت: همه ما باید برای رفع مشکلات مردم وقت گذاشته و به جای امروز و فردا کردن، در سریعترین زمان ممکن، پاسخگوی مطالبات آنان باشیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی همچنین از مدیران و مسئولان خواست، در جلسات آمار و اطلاعات به همراه داشته باشند و درصورت نیاز بلافاصله گزارش خود را ارائه دهند.

وی خواستار تلاش برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام شد و گفت: ما تلاش می‌کنیم صدای شما را به گوش مسئولان زیربط و وزارتخانه‌های مربوطه برسانیم.

حوزه فرهنگ دهگلان تقویت شود

امام جمعه شهرستان دهگلان هم در این جلسه اظهار کرد: شهرستان دهگلان در حوزه فرهنگ با مشکلاتی مواجه است و در این زمینه ضعف‌هایی دارد و خیلی مورد توجه قرار نگرفته است.

ماموستا عبدالسلام محمدی با بیان اینکه پیگیری‌های لازم در زمینه مشکلات فرهنگی شهرستان انجام نمی‌شود، ادامه داد: بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی ما به بودجه و اعتبار نیاز دارد تا مسئولان فرهنگی بتوانند بهتر در این حوزه فعالیت داشته باشند.

وی یادآور شد:جذب نیروهای بومی فرهنگی در بخش فرهنگ شهرستان یکی دیگر از مطالبات و خواسته‌های ما است که امیدواریم این مهم نیز مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

فرماندار شهرستان دهگلان نیز در این جلسه اظهار کرد: دهگلان از ۱۶سال پیش به شهرستان ارتقا پیدا کرده است اما از لحاظ زیرساختی آنگونه که باید مورد توجه قرار نگرفته است.

معتصمی افزود: یکی از مشکلات موجود در این شهرستان مربوط به ادارات است و برخی از ادارات ما هنوز به عنوان نمایندگی اداره می‌شوند، ضمن اینکه در این شهرستان اداراتی همانند اوقاف و تعزیرات وجود ندارد که انتظار داریم مسئولان استان به این مسائل توجه داشته باشند.

وی یادآور شد: این شهرستان با موانع و مشکلات دیگری مواجه است که بخش عمده‌ای از آن احصا شده و بصورت مکتوب در اختیار دفتر نماینده ولی فقیه برای پیگیری قرار گرفته است.

در این جلسه از تعدادی از مدیران برتر شهرستان دهگلان تجلیل شد.