۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۰۳
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85294764
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در کردستان: رفع مشکلات روحانیون در حال پیگیری است

سنندج-ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی ماموستایان، طلاب و روحانیون، گفت: بخشی از دغدغه‌های این قشر رفع شده و تلاش برای برطرف کردن بخش دیگر نیز در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز شنبه در همایش طلاب و روحانیون شهرستان دهگلان اظهار کرد: روحانیون و ماموستایان باید مسائل اعتقادی را در جامعه بیان کرده و از دین و انقلاب دفاع کنند، ضمن اینکه قدرت روشنگری بالایی نیز داشته باشند.

وی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته و ترفندهای دشمنان علیه نظام و انقلاب، افزود: روحانیون ما باید به عنوان قشر تاثیرگذار جامعه در اینگونه مواقع تحت‌تاثیر رسانه‌های معاند قرار نگیرند، بلکه مسائل را روشنگری کرده و مردم را از دسیسه‌های دشمن دور کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه بر ارتقای علمی روحانیون و ماموستایان تاکید کرد و گفت: این قشر باید با ارتقای علم و دانش خود در جامعه به گونه‌ای تبلیغ کنند که مردم را جذب کرده و با هرگونه تحجر و تکفیر به مقابله بپردازند.

حجت الاسلام پورذهبی ادامه داد: طلاب و روحانیون باید علاوه بر اینکه عالم و متدین باشند، بتوانند مسائل مختلف جامعه را به خوبی تبیین کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان نیز در این همایش اظهار کرد: طلاب و روحانیون با مشکلات زیادی از جمله مسکن مواجه هستند که انتظار می رود در این زمینه مورد توجه قرار گرفته و شهرکی با عنوان شهرک روحانیون در این شهرستان احداث شود.

حجت الاسلام سید میثم موسوی افزود: روحانیون نیازمند توجه ویژه هستند،البته این قشرنیز باید در راستای تبلیغ که از رسالت‌های اصلی آنان است خود را بروز کرده و راههای ضعف و قوت تبلیغ را شناخته و جوابگوی سوالات و شبهات مردم بویژه جوانان و نوجوانان باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha