همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان تاکید کرد: کشتی به عنوان پرافتخارترین ورزش در این استان باید به جایگاه اصلی خود در سطح ملی بازگردد.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی حقیقی روز سه شنبه در مراسم معارفه سرپرست جدید هیات کشتی استان همدان اظهار کرد: خواسته اهالی کشتی تشکیل هیات قدرتمند در راس این ورزش است تا با برنامه ریزی هدفمند بتوان شرایط را رو به بهبودی و رسیدن به صف اول کشور تغییر داد.

وی اضافه کرد: مشکلات کشتی را به خوبی درک می‌کنم چرا که از جنس ورزش هستم و با سال‌ها خدمت در پست‌های مختلف، این رشته ورزشی را به خوبی می‌شناسم.

حقیقی ادامه داد: کشتی از رشته‌های مهم استان همدان به شمار می‌رود و برای ما از اهمیت ویژه برخوردار است.

وی اضافه کرد: امروزه کشتی استان همدان نیاز به تحول اساسی دارد و انتظار می‌رود فدراسیون کشتی در برگزاری مجمع انتخاباتی همراهی لازم را داشته باشد.

حقیقی با قدردانی از میرابیان در طول سرپرستی هیأت کشتی استان همدان گفت: هدف ما رشد و بازگشت کشتی استان به روزهای اوج است و انتظار داریم همه دست اندرکاران کشتی به ویژه فدراسیون کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: همدان با برخورداری از نام آوران المپیکی، جهانی و آسیایی کشتی، باید به روزهای اوج خود بازگردد و می‌تواند با برنامه‌ریزی مناسب، حتی به نشان طلای المپیک نیز برسد.

گفتنی است در این مراسم سردار سرتیپ دوم ولی بهاریان به صورت رسمی به عنوان سرپرست جدید هیات کشتی استان همدان معرفی شد.

جانشین جدید فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان به دعوت تنی چند از پیشکسوتان و پیشنهاد علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان همدان به فدراسیون کشتی، سرپرستی این هیات پرحاشیه را قبول کرد تا در مدت سرپرستی ضمن ساماندهی به امور کشتی، شرایط را برای انتخابات سالم و به دور از تنش آرام و آماده سازد.