۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۳۰
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85422255
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست هیات کشتی همدان: همدلی رمز بازگشت به صف اول کشور است

همدان- ایرنا- سرپرست هیات کشتی همدان گفت: همدلی و کنار گذاشتن اختلافات داخلی، رمز بازگشت به صف اول کشتی کشور همچون جایگاه مازندران است.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار ولی بهاریان روز سه شنبه در نشست با اعضای هیات کشتی استان همدان اظهار کرد: پرافتخارترین رشته تاریخ ورزش همدان را در اختیار داریم اما در ۱۵ سال اخیر به دلیل اختلافات و حواشی، افت داشته‌ایم و در مقابل، سایر استان‌های مدعی قدرت نمایی کردند.

وی اضافه کرد: امروزه فقط در فضای اتحاد و به دور از خودبرتر بینی می‌توانیم کشتی استان را در مسیر افتخارآفرینی قرار دهیم و بازهم شاهد پرورش و شکوفایی جوکارها، گودرزی‌ها و سایر نام آوران کشتی باشیم.

بهاریان با تاکید بر اینکه رسیدگی به دغدغه‌های جامعه کشتی جزو وظایف ذاتی هیات کشتی استان است، گفت: شاید به لحاظ فنی تسلط و آگاهی دقیق از کشتی نداشته باشم اما همواره خادم مردم بودم و کشتی از آن مستثنی نیست.

سرپرست هیات کشتی همدان: همدلی رمز بازگشت به صف اول کشور است

سرپرست هیات کشتی همدان با اشاره به اینکه به خواست اهالی کشتی در راس این رشته حضور یافته است، خاطرنشان کرد: رونق و پیشرفت کشتی نیاز به همگرایی، هم اندیشی و برنامه‌ریزی درست و اصولی دارد.

وی یادآور شد: وقتی همه ارکان کشتی در کنار هم کمک کنند، کشتی در مسیر قهرمانی پیش می‌رود و نگاه‌ها به این ورزش بیش از پیش حمایتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های لازم را برای توسعه زیرساخت‌های ورزش کشتی انجام داده‌ایم، گفت: در سال جدید حمایت‌های مالی برای تامین امکانات و زیرساخت‌های کشتی انجام خواهد شد.

بهاریان اضافه کرد: همدان سرشار از استعدادهای کشتی و دانش مربیان ارزنده و گرانبها است که باید از این ظرفیت به نحو احسن کمک گرفت.

وی با اشاره به اینکه حمایت‌ها از ورزش کشتی باید پر رنگ‌تر از گذشته باشد، گفت: باید به دنبال مسیر روبه رشد کشتی باشیم و فرصت توقف وجود ندارد.

در این مراسم مسوولان کمیته‌های مختلف هیات کشتی استان همدان مشکلات خود را مطرح کردند.

همپنین طی مراسمی احکام مسوولان کمیته‌های مختلف هیات کشتی استان همدان اعطا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha