شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز سه‌شنبه سی ام آبانماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحه نخست خود برجسته کردند.

روزنامه خبر جنوب در شماره ۱۲۵۲۵ و در صفحه نخست جنوب خود به عناوینی همچون برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس به میزیانی شیراز، تعیین تکلیف تعطیلی ادارات فارس در روزهای پنجشنبه و دستگیری عاملین مسدودسازی مسیر کوار به شیراز اشاره کرد.

روزنامه عصر مردم دیگر روزنامه چاپ شیراز نیز در شماره ۷۹۱۲ خود به سخنان آیت الله سید علی اصغر دستغیب نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری تحت عنوان؛ استفاده از ظرفیت آرامستان‌های دارالسلام و دارالرحمه در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی و همچنین سخنان نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله (ع) به مناسبت هفته بسیج اشاره کرده و تیتر چین به دنبال بازگرداندن صلح به خاورمیانه را به عنوان تیتر برگزیده خود انتخاب کرده است.

روزنامه سبحان نیز عناوینی همچون شیراز میزبان سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس، ساماندهی دست فروشان، آغاز رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی سه در فارس و آبادانی با حفظ فضای سبز در منطقه یک شیراز را به عنوان تیترهای اصلی شماره ۶۱۵۰ روز پنجشنبه خود برگزید.

روزنامه افسانه نیز در شماره ۵۱۴۷ خود عناوین استقبال شیراز از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، مانور آمادگی بحران نیروهای شهداری منطقه پنج، آغاز به کار رزمایش جهادگران فاطمی سه، افزایش ایمنی محور گردشگری سپیدان – کمهر و کاهش ۲۲ درصدی عوارض شهر صدرا تا پایان آذرماه به مناسبت هفته بسیج را در صفحه نخست خود درج کرد.

روزنامه تماشا نیز در شماره ۳۰۷۸ خود به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی به میزبانی شیراز اشاره کرده و عناوینی همچون ایجاد تحول و توسعه در سطح منطقه یک شهرداری و اعزام اعضای ۱۲ اتحادیه صنفی به مناطق کم بضاعت استان برای خدمات رسانی به مردم در صفحه نخست خود برجسته کرده است.

توسعه پایدار با صیانت از فضای سبز به نقل از شهردار منطقه یک شیراز، پارس گردشگران جهانی را فرا می‌خواند به نقل از مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری فارس، آغاز رزمایش جهادگران فاطمی سه بسیج اصناف فارس، افزایش ایمنی محور سپیدان – کمهر به نقل از مدیر کل راه و شهرسازی فارس و گردشگری در شاهراه سازندگی به نقل از شهردار شیراز نیز از مهمترین عناوینی است که روزنامه شیراز نوین برای شماره ۱۹۷۹ خود برگزیده است.