مروری بر عناوین مطبوعات یکم آذرماه ۱۴۰۲ شیراز

شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز چهارشنبه یکم آذرماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحه نخست خود برجسته کردند.

عصر مردم روزنامه چاپ شیراز در شماره ۷۹۱۳ خود به بحث تایید صلاحیت ۱۷۵۰۰ داوطلب نمایندگی مجلس را به نقل از وزیر کشور برجسته کرده است.

این روزنامه در صفحه نخست خود عناوین دیگری همچون معرفی فارس به عنوان انجمن برتر کتابخانه های عمومی کشور با تقدیر از استاندار، لزوم تکریم و کمک مدیران به جامعه ایثارگری به نقل از مدیر کل بنیاد شهید فارس و درخواست شهرداری شیراز از استاندار فارس برای پخش زنده جلسات کمیسیون ماده پنج را منتشر کرده است.

روزنامه خبر جنوب نیز در شماره ۱۲۵۲۶ و در صفحه نخست جنوب خود به عناوینی همچون چشم سوم آزادراه شیراز – اصفهان بسته است، مهاجرت پرستاران چالش بزرگ بخش سلامت، صنوف درواره کازرون ساماندهی می شوند و روسیاهی طلای سرخ اشاره دارد.

روزنامه سبحان نیز عناوینی همچون صیانت با هم افزایی، تمدید دورکاری دستگاه‌های اجرایی فارس، نگرانی شاغل ها، جا به جایی بازار پروتئین با تفاهم و رضایتمندی و معرفی برترین های کتاب و کتابخانه‌های عمومی فارس را به عنوان تیترهای اصلی شماره ۶۱۵۱ روز چهارشنبه خود برگزید.

روزنامه افسانه نیز در شماره ۵۱۴۸ خود عناوینی همچون تقدیر از ۵۰ برگزیده کتاب و کتابخانه‌های عمومی فارس، سهم کارگران ITI فقط وعده امروز و فردا و تمدید مجوز دورکاری روزهای پنجشنبه دستگاه‌های اجرایی فارس را در صفحه نخست خود درج کرد.

روزنامه تماشا نیز در شماره ۳۰۷۹ خود، باغات گروه یک خط قرمز شهر و شهرداری، ترویج فرهنگ کتابخوانی با اقدامات ریشه‌ای، درخواست شهرداری شیراز از استاندار فارس برای پخش زنده جلسات کمیسیون ماده پنج و مدیریت شهری مصمم به ساماندهی صنوف دروازه کازرون را در صفحه نخست خود برجسته کرده است.

ساماندهی صنوف قطعی است، رفع موانع ۷۲ بنگاه اقتصادی در فارس، ایمن سازی جاده سیکل ترکیبی، باغداران در ایستگاه عدالت محوری نیز از مهمترین عناوینی است که روزنامه شیراز نوین برای شماره ۱۹۸۰ خود برگزیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha