بجنورد- ایرنا- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: این نهاد ۱۷۰ دستگاه بخاری گازی به ارزش سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بین اقشار کم برخوردار استان توزیع کرد.

محمد نبی شکیبایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این وسایل گرمایشی در قالب اجرای طرح پویش "دلگرمی" احسان به منظور حمایت از خانواده‌های نیازمند استان در فصل سرما تهیه شده است.

وی افزود: ارزش هریک از دستگاه های بخاری توزیع شده بیش از ۲۰ میلیون ریال است که توسط گروه های مردمی و جهادی بین اقشار کم برخوردار توزیع شد.

شکیبایی یادآور شد: این نهاد مهرماه امسال نیز ۱۶۰ دستگاه گرمایشی بین خانواده‌های نیازمند خراسان شمالی توزیع کرده بود.

وی در خصوص نحوه شناسایی خانواده های نیازمند در این طرح، گفت: نیازمندان توسط گروه های جهادی و نهادهای حمایتی استان شناسایی و آمار آنها برای کمک رسانی در اختیار ستاد قرار می گیرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این نهاد متناسب با توان خود برای رفع محرومیت وارد میدان شده و همواره شناسایی خانوارهای نیازمند و کمک رسانی به آنها را در دستورکار دارد.

خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفر حدود ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.