۳۷ سری جهیزیه بین نیازمندان خراسان شمالی توزیع شد

بجنورد- ایرنا- مسوول قرارگاه جهادی و پیشرفت بنیاد احسان در خراسان شمالی گفت: ۳۷ سری جهیزیه به ارزش ۱۸ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال امروز (شنبه) در استان توزیع شد.

محسن پولادی درباره این اقدام به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این جهیزیه ها به همت سپاه بجنورد و قرارگاه جهادی پیشرفت بنیاد احسان استان در شهرستان های خراسان شمالی تهیه و توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: جهیزیه شامل ۱۹ قلم کالای ایرانی از جمله یخچال، گاز، لباسشویی، فرش، جاروبرقی، اتو، پلوپز، پنکه، آبمیوه گیری، کتری برقی، ساعت، پتو، کالای خواب، سرویس قابلمه، سرویس قاشق و چنگال، چرخ گوشت و سرویس چینی است.

مسوول قرارگاه جهادی و پیشرفت بنیاد احسان در خراسان شمالی افزود: ارزش ریالی هر سری ۵۰۰ میلیون ریال است.

۳۷ سری جهیزیه بین نیازمندان خراسان شمالی توزیع شد

وی اظهار کرد: پیش از این نیز ۱۶۰ دستگاه وسایل گرمایشی در قالب اجرای طرح پویش "دلگرمی" احسان به منظور حمایت از خانواده‌های نیازمند استان در فصل سرما تهیه و توزیع شد.

پولادی تصریح کرد: این نهاد متناسب با توان خود برای رفع محرومیت وارد میدان شده و همواره شناسایی خانوارهای نیازمند و کمک رسانی به آنها را در دستورکار دارد.

وی در خصوص نحوه شناسایی خانواده های نیازمند گفت: این آمار توسط گروه های جهادی و نهادهای حمایتی استان شناسایی شده و در اختیار ستاد قرار گرفته است.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha