یاسوج - ایرنا - فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: سازمان بسیج سازندگی به منظور تثبیت اهداف انقلاب اسلامی در این استان در حوزه های محرومیت زدایی، عمرانی، اهدای جهیزیه به زوج های نیازمند، اشتغالزایی و سلامت کارهای چشمگیری انجام داده است.

به گزارش ایرنا، سردار حمید خرمدل روز چهارشنبه در آیین معارفه مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح اظهارداشت: در حال حاضر بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در کهگیلویه و بویراحمد در حال فعالیت هستند و در مناطق مختلف استان حضور می یابند، گروه های جهادی متشکل از برادران و خواهران جهادی هستند که مشکلات را رصد و در نهایت برای رفع آن ها چاره جویی می شود.

وی بیان کرد: در بحث محرومیت زدایی عمرانی بیش از پنج هزار پروژه محرومیت زدایی در مناطق محروم انجام شده که شامل یک هزار و ۵۰۰ مورد گاز کشی و یک هزار و ۵۰۰ فقره ایجاد حمام بوده است.

خرمدل تصریح کرد: ۶۴۹ منزل برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره )نیز تکمیل و ۷۰ پروژه هم امسال در دستور کار است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه تمامی پروژه های آبرسانی به روستاهای استان به سازمان بسیج سازندگی واگذار شده و در این رابطه از لحاظ پیشرفت فیزیکی رتبه دوم کشور هستیم با وجود اینکه مشکلات مالی وجود دارد و بیشتر روستاهای استان در مناطق صعب‌العبور واقع شده اند.

خرمدل تصریح کرد: فاز دوم آبرسانی به بیش از ۱۵۰ روستای استان برای امسال در دستور کار است.

طی حکمی از سوی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد سرهنگ پاسدار حسن رضایی به عنوان مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح معرفی و از خدمات خدمات سرهنگ پاسدار ناصر صالحی مسئول پیشین این سازمان تقدیر شد.

سرهنگ رضایی پیش از این فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشت.

سرهنگ صالحی نیز با حکم فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران معرفی و منصوب شد.