تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون اسکیت با اشاره به دیدار جامعه ورزش با مقام معظم رهبری گفت: این دیدار انگیزه ورزشکاران را دوچندان کرده و توجه و تاکید ایشان به این حوزه نشان از درایت و تدبیر رهبری دارد که قابل تقدیر است.

به گزارش ایرنا، قهرمانان ورزشی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی چهارشنبه هفته گذشته با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. این دیدار با اجرای حرکات ورزش باستانی در حسینیه امام خمینی (ره) و به صدا درآمدن زنگ و ضرب زورخانه در حضور رهبر انقلاب آغاز شد.

مجید هنرجو روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، ضمن ابراز خرسندی از دیدار جامعه ورزش با مقام معظم رهبری، اظهار کرد: دیدار با رهبر انقلاب برای همه ما و اهالی ورزش یک فرصت مغتنم و ارزشمند بود چرا که ایشان در بیانات خودشان، خط‌مشی ورزش را به خوبی ترسیم کردند، از سویی دیگر توجه و اشراف ایشان به مقوله‌های مختلف ورزشی نشان از درایت و آگاهی داشت که برای ما به عنوان خادم ورزش قابل توجه و تقدیر است.

وی ادامه داد: ایشان در سخنان خود بر توجه به مسائل فرهنگی و حضور بانوان محجبه در میادین ورزشی تاکید داشتند،‌ این برای فدراسیون اسکیت یک افتخار است که یکی از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی هانگژو، ترانه احمدی دختری از سرزمین شهید حججی است که نخستین مدال اسکیت در بازی‌های آسیایی (نقره) را برای این فدراسیون به دست آورد.

رئیس فدراسیون اسکیت خاطر نشان کرد: در ادامه این دیدار وزیر ورزش و جوانان در سخنانی گزارش کاملی از افتخارات و موفقیت‌های ورزش ایران را خدمت مقام معظم رهبری ارائه کردند که در آن از فدراسیون اسکیت به عنوان فدراسیونی تاریخ‌ساز در بازی‌های آسیایی نام برده شد و از سوی دیگر مسوولیت سنگینی را بر دوش ما خواهد گذاشت.

هنرجو تاکید کرد: ورزش به عنوان رویدادی مهم و تاثیرگذار در حوزه اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و حتی سیاسی بارها اهمیت خود را نشان داده و تاکید و توجه مقام معظم رهبری به این مقوله برای اهالی ورزش قابل تحسین و تقدیر است و امیدواریم تلاش همه همکارانم در فدراسیون اسکیت و ورزش کشور، موجب خرسندی ایشان و ملت شریف ایران را به همراه داشته باشد.