شیراز-ایرنا-نخستین نمایشگاه تخصصی خدمات فنی و مهندسی ، زنجیره تامین ، زیر ساخت ها و نیازمندی های بخش صنعت به همراه نمایشگاه کارآفرینی، خدمات و فناوری های توسعه کسب وکار و همچنین هفتمین نمایشگاه تخصصی قهوه در شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس روز چهارشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: علاوه بر نمایشگاه توسعه کسب و کار هفتمین نمایشگاه تخصصی قهوه، چای ، دمنوش ،نوشیدنی ها و صنایع وابسته هم آغاز به کار کرد.

محسن نهاوندی افزود: در نمایشگاه تخصصی قهوه ۳۴ شرکت کننده در زمینه قهوه و محصولات فرآوری شده قهوه ، تولید دستگاه رستری قهوه ، تجهیزات کافه ، تجهیزات و ماشین آلات کافه و رستوران حضور دارند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان ، تجار و بازرگان در زمینه قهوه و نوشیدنی از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند تصریح کرد: در هفتمین نمایشگاه تخصصی قهوه انواع تجهیزات و دستگاه های صنعتی و خانگی قهوه ساز و انواع ظروف چوبی سرو قهوه کافه در رستوران ها ، در فضای بیش از ۶ هزار فضای نمایشگاهی به علاقمندان به صنعت قهوه ارائه شده است.

نهاوندی اظهار کرد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه مسابقه ملی نوشیدنی های سرد ،چالش دم آوری قهوه و کارگاه میکسولوژی نوشیدنی های سرد برگزار می شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگا ههای بین الملی فارس ضمن دعوت از علاقمندان به نمایشگاه نوشیدنی های قهوه ، چای و دمنوش برای بازدید از این نمایشگاه گفت: شرکت کنندگان می توانند از یکم لغایت چهارم آذرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به سالن حافظ نمایشگاه بین المللی فارس مراجعه کنند.