همدان-ایرنا- رییس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: دولت سیزدهم اقدامات ارزشمند و تحسین برانگیزی در همدان داشته است که این دستاوردها باید به شکل شایسته و هنرمندانه برای مردم بازگو و تبیین شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سپهر خلجی روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان افزود: دولت سیزدهم گام های بلندی را در حوزه های مسکن، تکمیل طرح های نیمه تمام، احیای واحدهای تولیدی، اشتغالزایی و تامین آب شرب در همدان برداشته است که باید این ها را به مردم به خوبی بازگو و معرفی کنیم.

خلجی اظهار کرد: دولت سیزدهم در ۲ سال گذشته همه تلاش خود را برای حل مسایل و مشکلات اقتصادی کشور به کار گرفته و توفیقات خوبی در این زمینه حاصل شده است.

وی همچنین گفت:امروز اعضای دولت مردمی ایران قوی خود را سرباز رهبر معظم انقلاب و در خاکریز خط‌مقدم مبارزه با دشمنان می‌دانند.

خلجی افزود: دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در شهریورماه سال ۱۴۰۰ با مشکلاتی مانند بدهی‌های سنگین دولت قبل و وضعیت شدید کرونا، کشور را تحویل گرفت و مسیر سختی را آغاز کرد.

وی اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام‌معظم‌ رهبری دهه نود، دهه از دست رفتن فرصت‌های اقتصادی بود و هرچه دولت مردمی و انقلابی ایران قوی پیش می‌رفت؛ بیانات رهبری معظم بیشتر اثبات می‌شود.

خلجی افزود: تورم نزدیک ۶۰ درصد در سال اول سیر نزولی پیدا کرد و در یک بازه زمانی محدود با تلاش‌های همه‌جانبه، دولت مردمی سیزدهم توانست بر موضوع پاندمی کرونا فائق آید و روزانه یک میلیون واکسن تزریق کند.

این مسوول با تاکید بر خنثی سازی دسیسه های دشمن از طریق حهاد تبیین،گفت: طبق فرمایشات مقام‌معظم‌رهبری، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی زمانی‌که روند پیشرفت و رشد ایران اسلامی را دیدند، اغتشاشات و فتنه‌ی پائیز ۱۴۰۱ را برنامه‌ریزی کردند تا روند رشد کشور را مختل کنند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: در حوزه آموزش و پرورش اقدامات خوبی در حال انجام است و رتبه‌بندی معلمان با اهتمام ویژه‌ی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در حال تحقق است.

وی اضافه کرد: رتبه بندی معلمان سال‌ها مغفول مانده و دولت‌های قبل تصمیمی برای اجرای آن نداشتند اما رویکرد دولت_مردمی_ایران_قوی به نتیجه رساندن این امر مهم بود.

خلجی گفت: در سال جاری بیش از ۱۰ میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شد که هزینه‌ی آن کاملاً تسویه شده و سال آینده به سمت خودکفایی کامل حرکت می‌کنیم.

وی افزود: رویکرد دولت مردمی ایران قوی اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره است، همانطور که شاهد افتتاح بیمارستان شهریار پس از ۳۲ سال بودیم.

وی یادآور شد: بیمارستان شهریار پس از ۳۲ سال حدود ۷۰ درصد پیشرفت داشت اما با اهتمام دولت مردمی و انقلابی ایران قوی طی ۱۸ ماه به بهره‌برداری رسید.

خلجی افزود: با رویکرد دولت مردمی و انقلابی ایران قوی اقدامات بسیار خوبی در حوزه آبرسانی اتفاق افتاذه است، همانطور که در بوشهر پروژه آب شیرین‌کن توانست آب شرب نیمی از جمعیت این شهر را تامین کند.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان نیز در این دیدار گفت: دولت سیزدهم با تلاش شبانه روزی و جهادی خود بدنبال حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

وی با بیان اینکه دولت در حوزه اطلاع‌رسانی‌ها عملکرد مطلوبی دارد،اظهار کرد: چیزی در این خصوص باید مورد توجه قرار گیرد این است به میزانی که اطلاع رسانی می‌شود باید شاهد اثرات آن در جامعه و بین مردم باشیم.

امام جمعه همدان در ادامه به برخی مسایل و مشکلات شهر و استان از جمله در زمینه ناوگان حمل و نقل عمومی،مسکن و طرح های نیمه تمام عمرانی اشاره کرد و خواستار توجه بیشتر برای حل آنها شد.

آیت الله شعبانی همچنین خواستار تسریع در تکمیل مصلی همدان شد و اظهار کرد: این پروژه سالهاست که منتظر تکمیل است، این مکان صرفا برای برگزاری و اقامه نماز جمعه نیست و یک زیرساخت غنی فرهنگی به شمار می رود و امیدواریم زودتر به سرانجام برسد.

حجم اقدامات دولت در این ۲ سال قابل مقایسه با دوران قبل نیست

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت همچنین در دیدار با استاندار همدان نیز گفت: کارهای انجام شده از سوی دولت سیزدهم در این ۲ سال قابل مقایسه با دوره های قبل نیست.

خلجی با تاکید بر اطلاع رسانی مناسب از دستاوردهای دولت در همدان،اظهار کرد: حجم خبرهای تولید شده از عملکرد و اقدامات دولت و دستاوردهای مربوط به آن نیز براساس بررسی های صورت گرفته ۲ برابر شده که موید تلاش جهادی دولتمردان در راستای خدمت رسانی به مردم است.

استاندار همدان نیز گفت: دولت در این استان تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بدور از حاشیه و به شکل جهادی و صادقانه به مردم خدمت کند که نمونه ای از آن می توان به طرح آبرسانی به شهر همدان اشاره کرد که پس از ۱۷ سال به نتیجه رسید.

علیرضا قاسمی فرزاد با بیان اینکه با وجود کارهای خوب فراوان دشمن تلاش دارد تا دولت و نظام را ناکارآمد جلوه دهد،اظهار کرد: باید با پرداختن به جهاد تبیین و انعکاس هنرمندانه دستاوردها و بازگو کردن آنها برای جامعه این توطئه ها را خنثی کرد.