سنندج- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: تفکر بسیجی به گفتمان غالب در بین ملت‌های آزاده دنیا تبدیل شده و خواب مستکبران عالم را آشفته کرده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمد سادات روزیکشنبه به مناسبت پنجم آذر ماه سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: این روز یکی از درخشان‌ترین برگ های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی است که حضرت امام خمینی(ره) فرمان صدور آن را به عنوان مدرسه عشق و مکتب مجاهدان و محل پرورش انسانهای آزاده و نستوه صادر کرد.

وی افزود: در حال حاضر این شجره طیبه پس از گذشت ۴۴ سال به درخت تنومندی تبدیل شده است و به عنوان موتور پیشران انقلاب، اعتلای نظام مقدس اسلامی را در عرصه‌های مختلف در سطح عالم رقم زده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: اگر هیمنه رژیم پوشالی و جعلی صهیونیستی در دنیا توسط جبهه مقامت فلسطین درهم شکسته شده است و آمریکای جنایتکار علیرغم صرف میلیاردها دلار در منطقه‌ خاورمیانه و کشورهایی نظیر عراق و افغانستان فرار را بر قرار ترجیح می‌دهد، به دلیل گسترش تفکر بسیجی در منطقه است.

وی یادآور شد: در سایه این تفکر ناب الهی عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران تا سواحل باب المندب و دریای مدیترانه و از سویی دیگر تا عمق آمریکای لاتین و آفریقا گسترش پیدا کرده است.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: به حول قوه‌ الهی تفکر بسیج مرزهای اعتقادی، تاریخی وجغرافیایی را درنوردیده و خواب را از چشمان نظام سلطه وصهیونیسم بین‌الملل ربوده و رؤیای مستکبران عالم را پریشان کرده است.