مردم و دانشگاهیان در برابر هجمه‌های رسانه‌ای دشمن هوشیار باشند

سنندج- ایرنا- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: همه تلاش دشمن، ایجاد یاس در جامعه با استفاده از هجمه های رسانه ای است و همه باید در برابر این توطئه ها هوشیار باشند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام طاها توکلی روز سه شنبه در نشست هم اندیشی جهاد تبیین در دانشگاه کردستان به موفقیت‌های ایران پس از انقلاب در زمینه‌های عمرانی، علمی و زیرساخت‌ها اشاره و اظهار کرد: دشمن می‌خواهد این موفقیت را زیر سوال ببرد و در فضای مجازی در حال تخریب آنهاست.

وی با بیان اینکه اساس همه مجاهدت‌ها جهاد تبیین است، افزود: به برکت انقلاب و مکتب نجات بخش بسیج، سطوح قدرت را در نظامات بین المللی درنوردیدیم و بعد از ۴۰ سال به جهادی که موجبات عزت اسلام و مسلمین است در همه ابعاد رسیدیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: جهاد معادل مبارزه در همه بسترها است و هر کس در هر جایگاهی می‌تواند جهاد کند.

حجت الاسلام توکلی یادآور شد: طبق فرموده امام(ره) در حکمرانی اسلامی، ما موظف به تکلیف هستیم و نتیجه را خدا رقم می‌زند و همین انجام ماموریت و اوامر و نواهی بوده که امروز شاهد بیداری دلها و انتفاضه درونی در جنبش‌های آزادی بخش بشری سراسر دنیا هستیم.

وی اضافه کرد: در سال 1359 که به حریم ما تجاوز و تعدی شد قدرت بسیج مستضعف و نیروهای داوطلب نجات دهنده بود؛ گرچه متغیرها و معادلات، حساب و کتاب دارد و درصد زیادی برگرفته از مشیت الهی است اما اگر بسیج نبود منویات باری تعالی مشمول زمان می شد.

حجت الاسلام توکلی با اشاره به اینکه حاکمیت دینی در کشور تشکیل شد و در حال پیمودن راه کمال هستیم، گفت: در کمال ناباوری در منطقه‌ای که جایگاه ژئوپولتیک دارد، حکومتی تحت عنوان حکومت دینی تشکیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha