قرچک - ایرنا - همزمان با سه شنبه های پاسخگویی مسئولان دولت سیزدهم، استاندار تهران با حضور در شهرستان قرچک، به مشکلات بیش از ۶۵ نفر از شهروندان این شهرستان رسیدگی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فخاری روز سه شنبه با حضور در شهرستان قرچک و استقرار در شهرداری این شهر، از نزدیک با بیش از ۶۵ نفر از شهروندان دیدار و از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم برای رفع مشکلات مطرح شده را صادر کرد.

در این جلسه میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران نیز حضور داشتند.

استاندار تهران در این جلسه اظهار داشت: ارتباط بی واسطه با مردم و شنیدن مشکلات آنان از زبان خود آنان مسئولان را در رفع موانع و مشکلات یاری می کند و قطعا این مشکلات با مشارکت خود مردم سریعتر برطرف می‌شود.

علیرضا فخاری افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، مسئولان استان تهران و دستگاه های مختلف با حضور در مناطق مختلف استان به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی می‌کنند تا نیازهای افراد در حوزه های مختلف، به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم اطمینان داشته باشند که مسئولان صدای آنان را می‌شوند و برای رفع مشکلات آنان از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

استفاده بازنشستگان کارگری شهرداری از امکانات مدیریت شهری، نامگذاری یک بوستان به نام بازنشستگان از سوی شهرداری از جمله مسائلی بود که در جلسه دیدار مردمی استاندار تهران مطرح شد.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.