زنجان - ایرنا - سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: ۱۸ هزار و ۸۷۳ مددجو را در حوزه توانبخشی تحت پوشش داریم و ماهانه به ۱۶ هزار و ۴۸۸ نفر از آنها بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال مستمری پرداخت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح اله خدابنده لو روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری ایرنا به وظایف و ماموریت های متعدد بهزیستی اشاره کرد و افزود: ۱۵۰ تا ۱۶۰ ماموریت برای این سازمان تعریف شده در حالیکه تعداد نیروهای انسانی آن متناسب با وظایف تعریف شده نیست.

وی گفت: در زمان حاضر بهزیستی استان ۳۶۱ نیروی انسانی دارد و اداره بهزیستی ماهنشان با چهار نیروی انسانی خدمت رسانی می کند که پاسخگوی نیازها نیست.

این مسوول با بیان اینکه ۲۵ نفر از نیروهای زبده، با تجربه و کارآزموده بهزیستی استان در آستانه بازنشستگی قرار دارند، گفت: هرچند تعدادی نیروی جدید از طریق آزمون جذب و به کارگیری خواهند شد اما کمبودهای این حوزه را رفع نخواهد کرد.

سرپرست بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه به طور میانگین برای هر ماموریت ۲ نفر نیرو وجود دارد، ادامه داد: رسانه های گروهی یار دوازدهم این سازمان با انعکاس فعالیت های آن هستند.

وی با بیان اینکه بازتاب فعالیت های بهزیستی استان از طریق رسانه ها به ویژه ایرنا به شناخت و آشنایی بیشتر مردم نسبت به آن منتهی می شود، اظهار داشت: بهزیستی استان درصدد خدمت رسانی بهینه به جامعه هدف است.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) زنجان نیز با بیان اینکه ایرنا به حوزه بهزیستی توجه دارد و نسبت به انعکاس اخبار آن مبادرت می کند، ادامه داد: معرفی خدمات این سازمان به ویژه در حوزه معلولیت ها می تواند نگرش مردم را نسبت به آن بیش از گذشته تغییر دهد.

هادی درزی خاطرنشان کرد: معرفی الگوهای موفق در این حوزه همواره مورد توجه خبرگزاری بوده است.