کرمان- ایرنا- معاون عمرانی استاندار کرمان با تاکید بر ضرورت احداث پایگاه‌های اورژانس از تامین زمین مورد نیاز احداث این پایگاه ها با کمک راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و شهرداری در این شهر خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، سید مصطفی آیت اللهی موسوی افزود: این پایگاه‌ها طبق نظر اورژانس در بلوار الغدیر، شهرک مطهری، شرف‌آباد، منطقه سیدی، میدان خواجو، خیابان ۲۴ مهر و بهمنیار با تامین اعتبار دانشگاه علوم پزشکی ساخته خواهند شد.

محدودیت های شغلی اتباع بیگانه در رفسنجان اعلام شد

به نقل از روابط عمومی فرمانداری رفسنجان، معاون سیاسی و امنیتی این فرمانداری درباره محدودیت شغلی مهاجران افغانستانی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: اتباع بیگانه مجاز در رفسنجان که دارای کارت شناسایی و کارت اشتغال هستند فقط می توانند در سه رسته شغلی کوره پزخانه‌ها، کارهای ساختمانی و کارگاه‌های کشاورزی مشغول باشند و فعالیت آن ها در صنوف ممنوع است.

مجید دهقانی با اشاره به اینکه اتباع بیگانه غیرمجاز باید طرد شوند و کشور ایران را ترک کنند، ادامه داد: به کارگیری اتباع بیگانه مجاز هم در صورت داشتن کارت شناسایی و کارت اشتغال ممکن است.

وی بیان کرد: کارت شناسایی و کارت اشتغال از حوزه دفاتر کفالت اتباع خارجی صادر می شود و اتباعی که دارای کارت شناسایی هستند مجاز شناخته می‌شوند و برای کسب درآمد هم باید کارت اشتغال از این دفاتر دریافت کنند تا بتوانند به کار گمارده شوند.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان تاکید کرد: در رفسنجان به کارگیری اتباع بیگانه مجاز هم در واحدهای صنعتی و صنفی ممنوع است و اتباع بیگانه مجاز که دارای کارت شناسایی و کارت اشتغال هستند فقط می توانند در رسته های شغلی کوره پزخانه ها، کارهای ساختمانی و کارگاه های کشاورزی مشغول باشند.

وی خاطرنشان کرد: کارفرمایانی که اتباع بیگانه را در غیر از این مشاغل به کار گیرند جریمه‌های سنگین باید پرداخت کنند.