زمین مورد نیاز احداث پایگاه‌های اورژانس در شهر کرمان تامین شد

کرمان- ایرنا- معاون عمرانی استاندار کرمان با تاکید بر ضرورت احداث پایگاه‌های اورژانس از تامین زمین مورد نیاز احداث این پایگاه ها با کمک راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و شهرداری در این شهر خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، سید مصطفی آیت اللهی موسوی افزود: این پایگاه‌ها طبق نظر اورژانس در بلوار الغدیر، شهرک مطهری، شرف‌آباد، منطقه سیدی، میدان خواجو، خیابان ۲۴ مهر و بهمنیار با تامین اعتبار دانشگاه علوم پزشکی ساخته خواهند شد.

محدودیت های شغلی اتباع بیگانه در رفسنجان اعلام شد

زمین مورد نیاز احداث پایگاه‌های اورژانس در شهر کرمان تامین شد

به نقل از روابط عمومی فرمانداری رفسنجان، معاون سیاسی و امنیتی این فرمانداری درباره محدودیت شغلی مهاجران افغانستانی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: اتباع بیگانه مجاز در رفسنجان که دارای کارت شناسایی و کارت اشتغال هستند فقط می توانند در سه رسته شغلی کوره پزخانه‌ها، کارهای ساختمانی و کارگاه‌های کشاورزی مشغول باشند و فعالیت آن ها در صنوف ممنوع است.

مجید دهقانی با اشاره به اینکه اتباع بیگانه غیرمجاز باید طرد شوند و کشور ایران را ترک کنند، ادامه داد: به کارگیری اتباع بیگانه مجاز هم در صورت داشتن کارت شناسایی و کارت اشتغال ممکن است.

وی بیان کرد: کارت شناسایی و کارت اشتغال از حوزه دفاتر کفالت اتباع خارجی صادر می شود و اتباعی که دارای کارت شناسایی هستند مجاز شناخته می‌شوند و برای کسب درآمد هم باید کارت اشتغال از این دفاتر دریافت کنند تا بتوانند به کار گمارده شوند.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان تاکید کرد: در رفسنجان به کارگیری اتباع بیگانه مجاز هم در واحدهای صنعتی و صنفی ممنوع است و اتباع بیگانه مجاز که دارای کارت شناسایی و کارت اشتغال هستند فقط می توانند در رسته های شغلی کوره پزخانه ها، کارهای ساختمانی و کارگاه های کشاورزی مشغول باشند.

وی خاطرنشان کرد: کارفرمایانی که اتباع بیگانه را در غیر از این مشاغل به کار گیرند جریمه‌های سنگین باید پرداخت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha