تهران بزرگ - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک منزل مسکونی در خیابان ۱۳ آبان پایتخت خبر داد و گفت: یک مرد میناسال در این حادثه جان باخت.

سیدجلال ملکی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعت ۱۰:۲۲ امروز حادثه آتش سوزی در خیابان ۱۳ آبان خیابان شیری به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان چهار دقیقه ماموران ایستگاه شماره ۴۷ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: منزل ویلایی یک طبقه بدلایل نامشخص دچار آتش سوزی شده و زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند مرد ۵۰ ساله مصدوم را دیدند که اعلام کرد برادر بزرگترش در میان شعله‌های آتش گرفتار است.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش وارد عملیات نجات شدند و جسم بی جان مرد میانسال (۵۵ ساله) را پیدا کردند.

به گفته وی، آتش در یک اتاق کوچک روی داده بود که این فرد بدلیل شدت سوختگی جان باخت و دقایقی قبل نیز این آتش سوزی مهار شد.

مرگ مرد ۵۵ ساله در آتش سوزی خیابان مازندران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همچنین از حادثه آتش سوزی یک منزل قدیمی در خیابان مازندران خبر داد و گفت: در این حادثه نیز یک مرد ۵۵ ساله جان باخت.

ملکی ادامه داد: این حادثه در یک منزل ۲ طبقه قدیمی روی داد و کانون آتش سوزی در طبقه دوم که ظاهرا ۲ برادر با هم زندگی می‌کردند، روی داد.

وی تاکید کرد: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش وارد عملیات نجات شدند و جسم بی جان یک مرد ۵۵ ساله را از میان شعله‌های آتش خارج کردند.