اسلامشهر - ایرنا - فرماندار اسلامشهر گفت: مسئولان، سخنرانان و مداحان هیات‌های مذهبی فارغ از گرایش‌های جناحی و حزبی، ضمن تبیین اهمیت انتخابات اسفند ماه، قشرهای مختلف مردم را برای حضور و مشارکت گسترده در انتخابات پیش رو تشویق و ترغیب کنند.

به گزارش ایرنا، حسین حبیبی روز جمعه در دیدار با اعضای جدید شورای هیات مذهبی شهرستان اسلامشهر افزود: عزاداری حداقل کار هیات مذهبی تراز انقلاب اسلامی است و نباید از سایر کارکردهای مهم هیات در بخش های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی غفلت کرد.

وی اظهار داشت: هیات مذهبی ایجاد کننده حرکت ها و جنبش های مردمی برای پیروزی انقلاب اسلامی بودند و مردم در منبر و پای روضه ها در جریان ظلم و مفاسد رژیم پهلوی قرار گرفته و با آرمانهای امام راحل آشنا می شدند.

این مسئول با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس و سالهای دفاع از حریم آل الله (ع) نیز رزمندگان و مدافعان حرم از پای همین روضه ها و محافل اهل بیت (ع) عازم میدان های جهاد و مقاومت می شدند، خاطرنشان کرد: توجه به تفسیر آیات نورانی قرآن کریم، تبیین معارف ائمه و اولیاء خداوند، معرفی ظالمان و مستکبران زمان و ترویج ارزش های اسلامی و اخلاقی از جمله کارکردهایی است که باید در هیات مذهبی به آنها توجه کرد.
فرماندار اسلامشهر یادآور شد: مگر می شود در هیات مذهبی از ظلمی که به اهل بیت عصمت و طهارت شد سخن گفت و از ستمی که امروز جنایتکاران صهیونیستی علیه کودکان، زنان و مردان غزه بکار می گیرند حرفی نزد؟

انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری ۱۱ اسفند امسال برگزار می شود.

شهرستان اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب پایتخت واقع شده است.