۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۵
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85308496
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اهمیت مشارکت انتخاباتی در هیات‌های مذهبی تبیین شود

اسلامشهر - ایرنا - فرماندار اسلامشهر گفت: مسئولان، سخنرانان و مداحان هیات‌های مذهبی فارغ از گرایش‌های جناحی و حزبی، ضمن تبیین اهمیت انتخابات اسفند ماه، قشرهای مختلف مردم را برای حضور و مشارکت گسترده در انتخابات پیش رو تشویق و ترغیب کنند.

به گزارش ایرنا، حسین حبیبی روز جمعه در دیدار با اعضای جدید شورای هیات مذهبی شهرستان اسلامشهر افزود: عزاداری حداقل کار هیات مذهبی تراز انقلاب اسلامی است و نباید از سایر کارکردهای مهم هیات در بخش های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی غفلت کرد.

وی اظهار داشت: هیات مذهبی ایجاد کننده حرکت ها و جنبش های مردمی برای پیروزی انقلاب اسلامی بودند و مردم در منبر و پای روضه ها در جریان ظلم و مفاسد رژیم پهلوی قرار گرفته و با آرمانهای امام راحل آشنا می شدند.

این مسئول با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس و سالهای دفاع از حریم آل الله (ع) نیز رزمندگان و مدافعان حرم از پای همین روضه ها و محافل اهل بیت (ع) عازم میدان های جهاد و مقاومت می شدند، خاطرنشان کرد: توجه به تفسیر آیات نورانی قرآن کریم، تبیین معارف ائمه و اولیاء خداوند، معرفی ظالمان و مستکبران زمان و ترویج ارزش های اسلامی و اخلاقی از جمله کارکردهایی است که باید در هیات مذهبی به آنها توجه کرد.
فرماندار اسلامشهر یادآور شد: مگر می شود در هیات مذهبی از ظلمی که به اهل بیت عصمت و طهارت شد سخن گفت و از ستمی که امروز جنایتکاران صهیونیستی علیه کودکان، زنان و مردان غزه بکار می گیرند حرفی نزد؟

انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری ۱۱ اسفند امسال برگزار می شود.

شهرستان اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب پایتخت واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha