آستارا - ایرنا - جانشین فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه سپاه کمک حال محرومان جامعه در همه مشکلات و معضلات است و به آن افتخار می کند، افزود: مدال قهرمانی سپاه دفاع از کیان کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار علی محمودی روز شنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده گردان امام حسین(ع) شهرستان آستارا اظهارکرد: امام حسین(ع) الگوی کامل و جاودانه برای پاسداران ایران اسلامی است.

وی با بیان‌ اینکه فلسفه وجودی سپاه پاسداران دفاع از ارزش‌ها و تحقق اهداف نظام اسلامی و دفاع از دستاوردهای آن است، افزود: بسیجیان و سپاهیان این مرز و بوم در حراست از کیان ایران اسلامی آماده جانفشانی‌اند و این را بارها به اثبات رسانده‌اند.

جانشین فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با اشاره به اینکه سپاه مجموعه‌ای مردم‌دار و مردم‌یار است، تصریح‌کرد: مدال قهرمانی سپاه این است که در همه سال‌های عمر پربرکت انقلاب اسلامی مدافع آن و ولایت بوده و در راستای دفاع از ارزش‌های اسلامی و کیان کشور لحظه‌ای کوتاهی نکرده و شهدای زیادی را تقدیم نظام کرده است.

سرهنگ محمودی با اشاره به صدور تفکر انقلاب اسلامی به کشورهای مختلف، تاکید کرد: مسئولین ما اگر تفکر بسیجی داشته باشند نیاز نیست در هر جا که در تنگنا گیر کردیم بسیج را به عنوان نیروی آماده ورود بدهیم؛ تفکر بسیجی مسئولان باعث می‌شود زیر مجموعه نیز با همین تفکر پیش روند.

جانشین فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان‌ اینکه بسیج بن‌ بست شکن است، خاطرنشان‌کرد: در اصل ما بن‌بستی نداریم؛ به فرموده خداوند متعال ما احدی الحسنیین هستیم یعنی چه بمیریم و چه کشته شویم در هر صورت پیروز هستم و این است که دشمن از فرهنگ مقاومت می‌ترسد.

گفتنی است، در پایان این آئین که با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه و جمعی از اعضای شورای تامین برگزار شد، با تقدیر از زحمات سرهنگ دوم پاسدار سعید نصیریان، سروان پاسدار مجتبی یگانی‌نژاد به عنوان فرمانده جدید گردان امام حسین(ع) آستارا معرفی شد.