رسانه‌ها در امیدآفرینی یاری‌گر بسیجیان باشند

آستارا-ایرنا- فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان آستارا با بیان اینکه بسیج نهادی فرامرزی و کمک رسان محرومان است، از رسانه‌ها خواست در امید آفرینی یاری‌گر بسیجیان باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ بهزاد قنبری روز دوشنبه در نشست خبری بمناسبت هفته بسیج اظهار کرد: پاسداشت این هفته امسال با شعار "بسیج، امید ملت ایران" آغاز شده است لذا از تمام توان خود برای نیل به این هدف استفاده خواهیم کرد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

وی افزود: در هفته بسیج امسال بیش از ۱۸۰ برنامه فرهنگی، علمی، امنیتی، دفاعی، اقتصادی و محرومیت زدایی در تمامی پایگاه‌های بسیج و مساجد آستارا با حضور نیروهای بسیجی و مردمی برنامه‌ریزی شده است.

فرمانده سپاه آستارا ادامه داد: از مهمترین شاخصه‌های نیروهای بسیجی اخلاص و عمل صالح است که با الگوگیری از امام راحل و رهبر معظم انقلاب در راستای گذر از مشکلات گام بر می‌دارد.

وی بیان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، فضا سازی و تبلیغات محیطی شهرستان، برپایی نمایشگاه هفته بسیج توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، اجرای مسابقات فرهنگی از قبیل مقاله نویسی، شعر، طراحی و نقاشی و همچنین اعزام گروه‌های جهادی برای کمک به ساخت مسکن محرومین و شرکت گروه‌های جهادی در توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق محروم از دیگر برنامه‌های برنامه‌ریزی شده برای هفته بسیج در شهرستان آستارا است.

سرهنگ قنبری گفت: همچنین با هماهنگی جامعه بسیج پزشکی ویزیت رایگان در روستاهای شهرستان تعریف شده است؛ در این هفته ۵۰۰ بسته کمک معیشتی بین اقشار کم درآمد و نیازمند شهرستان آستارا توزیع می شود.

وی از رسانه ها خواست با امید آفرینی در جامعه به مسئولان کمک کنند و با بیان نکات مثبت در جهت نیل به اهداف کشور گام بردارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha