گرگان- ایرنا- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مرحوم «علیرضا بهمنی‌نژاد» پدر شهیدان والامقام «حجت‌اله، نعمت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد» را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، در متن پیام سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی آمده است: پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری اند.

وی در این پیام اظهار داشت: مرحوم «حاج علیرضا بهمنی‌نژاد» پدر شهیدان والامقام «حجت‌اله، نعمت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می فرستم.
وی افزود: بی‌شک ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته و در این میان نقش پدران ارجمند این اسوه های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است.
در پایان این پیام آمده است: ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان شاء اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

حاج علیرضا بهمنی نژاد عصر امروز در ۹۶ سالگی درگذشت.

فرزندان شهید او، نعمت الله در سال ۶۰ در چذابه، حجت الله سال ۶۵ در عملیات کربلای پنج در شلمچه و هادی سال ۶۶ حین آموزش نظامی در پادگان به درجه شهادت تائل آمدند.

مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم حاج علیرضا متعاقبا اعلام می‌شود.