شهرکرد-ایرنا- کشف کالای قاچاق در جاده، اجرای طرح پیشگامان ۴ و دستگیری یک سارق از مهمترین خبرهای انتظامی چهارمحال و بختیاری در ۱۲ آذرماه ۱۴۰۲ است.

به گزارش ایرنا به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف محموله قاچاق به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال در محور لردگان به بروجن خبر داد.

سردار منوچهر امان‌اللهی با اعلام این خبر افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله از طریق محورهای ورودی استان مطلع شدند و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار داشت: ماموران ضمن هماهنگی قضایی، به محور لردگان به بروجن اعزام شدند و با متوقف کردن یک دستگاه کامیون در بازرسی از آن چهار میلیون و ۷۳۲ هزار و ۳۵۲ قطعه لوازم آشپزخانه، پمپ بادکنک برقی، یکهزار و ۱۸۶ عدد چسب بادکنک که همگی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی بودند، کشف کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: ارزش محموله کشف شده بنا به نظر کارشناسان ۱۲۰ میلیارد ریال است و در این رابطه یک متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

اجرای طرح پیشگامان ۴ در چهارمحال و بختیاری

رییس پلیس پیشگیری چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح پیشگامان۴ در استان خبرداد و گفت: این طرح با هدف پیشگیری از سرقت و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در استان اجرایی شد.

سرهنگ کوروش بهرامی افزود: ماموران انتظامی استان در راستای اجرای طرح، با به‌کارگیری حداکثر توان و تجهیزات موجود، نقاط آلوده، جرم‌خیز و مستعد استان را شناسایی و در عملیات‌های پی در پی نسبت به پاکسازی از جرم اقدام کردند.

رییس پلیس پیشگیری چهارمحال و بختیاری گفت: متهمان دستگیر شده در این طرح به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قانونی ارجاع داده شدند.

وی از عموم شهروندان خواست برای کنترل و پاکسازی مناطق آلوده به جرم، همراه پلیس بوده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف سرقت و دستگیری سارقان در شهرستان شهرکرد

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد از کشف ۱۲ فقره سرقت و دستگیری ۱۰ سارق در شهرستان شهرکرد خبر داد.

سرهنگ علی تابش‌فرد افزود:با تلاش شبانه‌روزی و تحقیقات به عمل آمده در خصوص کشف سرقت‌های سطح حوزه استحفاظی عوامل انتظامی شهرستان شهرکرد در چندین ماموریت موفق به کشف ۱۲ فقره سرقت و دستگیری ۱۰ سارق در شهرستان شهرکرد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانون به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی افزود: پلیس از هیچ تلاشی برای بالا بردن احساس امنیت و ایجاد امنیت در جامعه فروگذار نخواهد کرد و تلاش در جهت کشف اموال مسروقه شهروندان عزیز با تلاش شبانه روزی مامورین ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، جاده‌های چهارمحال و بختیاری به ویژه محور بروجن به لردگان اکنون به عنوان مسیر ترانزیتی جنوب به فلات مرکزی مطرح است.