۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۶
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85259978
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهمترین اخبار انتظامی چهارمحال و بختیاری

۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۶
کد خبر: 85259978
مهمترین اخبار انتظامی چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- ایرنا- دستگیری اخلاگران اقتصادی، دستگیری جاعل و کلاهبردار متواری و دستگیری سارق باتری خودرو از مهمترین خبرهای حوزه انتظامی چهارمحال و بختیاری در روز دوشنبه ۲۴ مهرماه است.

به گزارش ایرنا به نقل از معانت اجتماعی نیروی انتظامی استان، فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری افرادی که اقدام به اخلال در نظام اقتصادی به ارزش سه هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

سردار منوچهر امان‌اللهی با اعلام این خبر افزود: در پی وصول چندین خبر و گزارش مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی توسط افرادی در سطح شهر شهرکرد، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در همین راستا در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد متهمان از طریق ثبت‌نام خودرو موفق به جمع‌آوری مبالغی بیش از سه هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال از حدود بیش از ۳۰۰ فرد شدند و وجوه را به حساب‌های بانکی خود منتقل کردند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضایی بر مقابله قاطعانه با اخلالگران اقتصادی بیان داشت: پلیس با اقتدار کامل با این گونه افراد برخورد قانونی می‌کند و اجازه برهم زدن امنیت اقتصادی و روانی جامعه را نخواهد داد.

امان‌اللهی از هموطنان خواست، در صورت مشاهده هرگونه جرایم اقتصادی، موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری جاعل و کلاهبردار متواری

رییس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری از دستگیری جاعل و کلاهبردار متواری با ۱۴ شاکی خبر داد و گفت: در پی وصول پرونده از مرجع قضایی مبنی بر شناسایی و جلب یک جاعل و کلاهبردار متواری، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ جعفر نفر با اعلام این خبر افزود: ماموران در نهایت پس از انجام کارهای اطلاعاتی وسیع و یک‌سری اقدامات هوشمندانه، مخفیگاه متهم را در یکی از شهرهای اصفهان شناسایی و در یک عملیات ضربتی او را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم با جعل اسناد اقدام به فروش زمین‌های دولتی کرده بود، گفت: متهم برای سیر مراحل پرونده قضایی به مرجع قضایی دلالت داده شد.

این مقام انتظامی ، به شهروندان توصیه کرد، در سرمایه‌گذاری‌های خود تحقیق و هوشمند عمل کنند تا گرفتار شیادان و کلاهبرداران نشوند.

دستگیری سارق باتری‌های خودرو با ۳۵ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد از دستگیری سارق باتری خودرو و کشف ۳۵ فقره سرقت در شهرکرد خبر داد.

سرهنگ علی تابش‌فرد با اعلام این خبر افزود: در پی چندین فقره سرقت باطری خودرو در شهرستان شهرکرد شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران کلانتری ۱۱ شهرکرد با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک سارق را شناسایی کردند و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی سارق را در مخفیگاهش دستگیر کردند و این متهم به ۳۵ فقره سرقت باطری اعتراف که برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

تابش‌فرد اظهار داشت: تامین امنیت یک مساله اجتماعی است و شهروندان باید به سهم خود در تولید امنیت جامعه با پلیس مشارکت کرده و وسایل نقلیه خود را به دزدگیر و سیستم‌های ضد سرقت مجهز کنند.

به گزارش ایرنا،چهارمحال و بختیاری دارای 12 شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha