شهرکرد- ایرنا- فراخوان مسابقه عکاسی از آیین استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام، انتخاب عکاس استان در جشنواره تلویزیونی مستند و آسمانی شدن مادر شهید منصوری بروجنی از مهمترین خبرهای فرهنگی چهارمحال و بختیاری در روز شنبه ۱۸ آذر است.

به گزارش ایرنا، با برگزاری مسابقه عکاسی از آیین استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام، علاقه‌مندان می‌توانند در بخش‌های حرفه‌ای، تلفن همراه و بخش عکاسی ویژه دانشجویان در این رقابت هنری شرکت کنند.

در فراخوان این مسابقه تاکید شده هر عکاس می‌تواند ۱۰ قطعه عکس در بخش حرفه‌ای و پنج قطعه در بخش تلفن همراه ارسال کند.

مادر شهید محمود منصوری بروجنی آسمانی شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، حاجیه خانم فاطمه مالکی مادر شهید محمود منصوری پس از سال‌ها فراق دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار فرزند شهیدش نائل شد.

شهید محمود منصوری ۱۸ اسفند سال ۱۳۶۱ در فکه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهر وی مدت‌ها در منطقه جاماند تا در سال ۱۳۷۸ پس از تفحص در روضه الشهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

انتخاب عکاس استان در جشنواره تلویزیونی مستند

هنرمند عکاس چهارمحال و بختیاری به عنوان برگزیده بخش بهترین مجموعه عکس هفتمین جشنواره تلویزیون مستند معرفی شد.

احمد تاجی با ارائه مجموعه عکس "حنابندان" گوشه‌ای از مراسمی با همین عنوان را در روستای گزستان بازفت این استان را به تصویر کشیده است. در این مراسم پر حزن و اندوه مردم بختیاری برای جوانانی که پیش از ازدواج فوت می‌کنند، مراسم حنابندان برگزار می‌کنند.

به گزارش ایرنا، برگزاری نشست‌های فرهنگی هنری، استقبال از دهه فاطمیه و روز دانشجو از دیگر برنامه های فرهنگی چهارمحال و بختیاری در هفته گذشته بود.