همدان - ایرنا- مدیر شعبه شرکت شهرک‌های کشاورزی استان همدان از انتقال اسناد شهرک گلخانه‌ای بوعلی به گلخانه‌داران خبر داد و گفت: این مهم پس از پیگیری‌های مستمر به نتیجه رسیده است.

امیرعباس کردیان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شکستن قفل انتقال اسناد شهرک گلخانه‌ای بوعلی افزود: بعد از گذشت حدود ۲۰ سال از شروع فعالیت‌های بهره‌برداران در شهرک گلخانه‌ای بوعلی و طولانی شدن زمان اعطای سند مالکیت، صدور و تحویل سند در دستور کار مدیریت شرکت شهرک‌های کشاورزی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های مداوم و مستمر همچنین تهیه مستندات در به ثمر نشستن این امر تاثیر بسزایی داشت افزود: مجاب کردن واحد تملک در ستاد شرکت شرک‌های کشاورزی استان منجر شد تعداد ۶۵ جلد سند مالکیت تک برگ مربوط به گلخانه‌داران این شهرک از اداره ثبت اسناد و املاک اخذ شود.

مدیر شعبه شرکت شهرک‌های کشاورزی استان همدان تاکید کرد: با پیگیری از طریق دفاتر اسناد رسمی عملا موضوع انتقال سند به نام افراد کلید خورده و اولین سند از این شهرک به مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع به نام مالک منتقل شده است.

وی خاطرنشان کرد: الباقی اسناد هم به محض رسیدن نوبت انتقال در دفترخانه توسط مدیر شرکت به نام گلخانه‌داران منتقل می‌شود.

کردیان یادآور شد: این مهم پیرو سفرهای شهرستانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی و تیم همراه در شهرک گلخانه‌ای بوعلی در قالب درخواست‌های بهره‌برداران و پیگیری‌های مداوم به نتیجه رسیده است.

۴۴۳ هکتار شهرک گلخانه ای خصوصی در استان در دست ساخت است که در قالب هفت شهرک کشاورزی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.