۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۵
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85322270
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تخفیف ۲۰ درصدی بیمه محصول برای کشت قراردادی در همدان

همدان - ایرنا- معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: بهره‌برداران همدانی که اقدام به کشت قراردادی کنند از ۲۰ درصد تخفیف بیمه محصول و کمک هزینه یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی حمل به مراکز خرید به ازای هر تن محصول تحویلی به مراکز خرید تضمینی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهرام پرورش روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به مزیت‌های کشت قراردادی را افزود: در سال زراعی جاری هدف گذاری کشت قراردادی در استان همدان ۵۱۹ هزار هکتار تعیین شده است.

وی ادامه داد: کشاورزی قراردادی شامل محصولاتی همچون گندم، جو، کلزا، گلرنگ و کاملینا می شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با تاکید بر ثبت نام و شرکت در این طرح ملی، خاطرنشان کرد: کشاورزان علاوه بر مراجعه حضوری به مراکز جهاد کشاورزی می‌توانند با ورود به سامانه هوشمند کشاورزی قراردادی به آدرسhttps://gtc.ir و یا نصب اپلیکیشن مربوطه که در سامانه قابل دریافت است اقدام به ثبت اطلاعات و عقد قرارداد کنند.

وی در بخش دیگری با اشاره به فرآیند عقد قرارداد اعم از ثبت نام، دریافت استعلام از مراکز مختلف، بانک کشاورزی، بیمه و جهاد کشاورزی در سامانه، اضافه کرد: کشاورزان در این حوزه با سه مجری دولتی و غیردولتی طرف قرارداد هستند.

وی افزود: یکی از شاخص های اجرای الگوی کشت اجرای کشاورزی قراردادی است به شکلی که در سال زراعی جاری عمدتا کشت‌های پاییزه استان زیر پوشش کشت قراردادی قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha