تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

خرم‌آباد - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی لرستان گفت: طرح زمستانه پلیس راه و دستگاه های مربوطه در محورهای مواصلاتی این استان آغاز شد.

آغاز طرح زمستانه پلیس راه در لرستان

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان، سرهنگ فرهاد ابدال چگنی در رزمایش طرح ترافیکی زمستان سال ۱۴۰۲ پلیس راه و دستگاه های مربوطه که با حضور مسئولان انتظامی و اداری در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: برابر ابلاغیه پلیس راه فراجا امروز (۲۱ آذر ماه ۱۴۰۲) طرح رزمایش زمستانه عملیاتی شد.

وی افزود: پلیس تمام توان خود را بکارگرفته است تا ایمنی و امنیت مطلوب برای مسافران و رانندگان در جاده‌ها برقرار شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان ابراز امیدواری کرد: با هم‌افزایی همه دستگاه‌های برون سازمانی از قبیل هلال احمر، راهداری، آتش نشانی امنیتی مطلوب و سفری ایمن را برای هموطنان در سطح استان برقرار کنیم.

تشدید طرح برخورد با خودروهای شوتی توسط پلیس خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد از توقیف ۲۱ دستگاه خودروی شوتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در تداوم طرح های امینت بخش در محورهای مواصلاتی این شهرستان و مقابله با مخاطرات رانندگی خودروهای شوتی برای دیگر رانندگان، طرح برخورد با خودروهای شوتی طی ۴۸ ساعت گذشته به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۲۱ دستگاه خودروی قاچاق بر موسوم به ( شوتی) که با رانندگی های مخاطره آمیز باعث ایجاد بی نظمی و خطر در سطح جاده ها می شدند، توقیف شدند.

فرمانده انتظامی خرم آباد در پایان با اشاره به اینکه از ابتدای آذرماه سال جاری تا کنون بیش از ۶۰ دستگاه خودروی شوتی توقیف شده است، از شهروندان خواست در اجرای هرچه بهتر این طرح ها، در صورت مشاهده و تردد خودروهای شوتی حامل کالای قاچاق در جاده ها موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارقان حرفه ای خرم آباد

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۲ سارق حرفه ای و کشف ۱۶ فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان خرم آباد خبر داد.

سرهنگ عبدالرضا رخشان اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان خرم آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی ۲ سارق حرفه ای را در شهرستان خرم آباد شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ رخشان با اشاره به اینکه در این رابطه یک مالخر نیز دستگیر شده است گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به ۱۶ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.