سعید صیفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نمایشگاه ها یکی از موثرترین روش ها برای انجام معاملات و کسب و کارها و محرک های رشد اقتصادی هستند.
وی بیان کرد: نمایشگاه بینالمللی مشهد با تحقق این اهداف توانسته خود را به عنوان یک قطب نمایشگاهی در کشور تبدیل کند.
مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد برپایی این نمایشگاه را در راستای توسعه تولیدات داخلی دانست و افزود: با توجه به نقش نمایشگاه ها در رونق اقتصادی و صادرات غیرنفتی، این فرصت وجود دارد تا صنایع داخلی با ارائه و نمایش محصولات و خدمات خود در جهت افزایش فروش و در نتیجه رونق مبادلات عمل کنند.
صیفی با اشاره به اعطای پروانه بهره برداری نمایشگاه بین المللی مشهد از سوی معاون وزیر صمت و رییس سازمان توسعه تجارت ایران اشاره و اظهار کرد: این نمایشگاه طبق ارزیابی های جدید در مسیر اهداف خود با موفقیت گام برداشته و دستاوردهای خوبی در عرصه اقتصادی استان به دست آورده است.
نمایشگاه بینالمللی مشهد در سال ۱۳۷۷ با هدف تسهیل توسعه صنعت و ترویج تبادل نمایشگاهی در زمینی به وسعت ۶۰ هزار مترمربع به بهره برداری رسید.
این مرکز سالانه با برگزاری بیش از ۷۰ نمایشگاه ملی و بینالمللی، میزبان حدود یک میلیون نفر بازدید کننده است.