تهران- ایرنا- حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه با شدت تمام ادامه دارد که بر اساس آخرین آمار ۱۴ فلسطینی به شهادت رسیدند.

به گزارش امروز (شنبه) ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه ادامه دارد. منابع فلسطینی اعلام کردند که در جریان بمباران منزلی در شمال غزه ۱۴ نفر شهید و ۹ نفر دیگر زخمی شدند.

از سوی دیگر منابع بیمارستانی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی هر جنبنده ای را در بیمارستان کمال عداون و العوده هدف قرار می دهند. این منابع بیان کردندکه اشغالگران بخش جنوبی بیمارستان کمال عدوان را به طور کامل تخریب کرده و کادر درمانی این بیمارستان را هدف قرار می دهند.

از سوی دیگر نظامیان صهیونیست یک جوان را در منطقه «تل الزعتر» در شمال غزه به شهادت رساندند. در جریان حملات رژیم صهیونیستی به دو منزل در جبالیا نیز شماری از فلسطینی ها شهید یا زخمی شدند.

در جریان حملات رژیم صهیونیستی به اطراف مدرسه آنروا در دیرالبلح هم شماری از فلسطینی ها شهید یا زخمی شدند. ارتش رژیم صهیونیستی در ساعات گذشته محله‌های «شجاعیه، الدرج و التفاح» در شهر غزه را با بمب‌های ممنوعه فسفری هدف قرار داد.

بمب افکن های رژیم صهیونیستی مناطق «المصری و سرحان» در خان یونس در جنوب نوار غزه را بمباران کرده و خانه یک فلسطینی را در نزدیکی میدان الروس در اردوگاه «البریج» در مرکز نوار غزه هدف قرار دادند. همچنین جنگنده - بمب افکن های اف ۱۶ اهدایی آمریکا به رژیم صهیونیستی، مناطق «الدرج و التفاح» در شهر غزه را چند نوبت بمباران کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی خانه یک فلسطینی را در پشت مدرسه خوله در شهر رفح هدف قرار داده و منهدم کردند. همچنین جنگنده‌ - بمب افکن های رژیم صهیونیستی بمباران مناطق شرقی غزه را از سرگرفتند و منابع خبری از بمباران شدید خان یونس و شنیده شدن صدای انفجارهای قوی در این شهر خبر می دهند.

در بمباران چند خانه در محله المناره در جنوب شرق خان یونس نیز شماری از شهروندان فلسطینی شهید یا زخمی شدند. بمب افکن های رژیم صهیونسیتی همچنین اردوگاه جبالیا در شمال غزه را به شدت بمباران کردند.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز محوطه بیمارستان اروپایی در خان یونس و همچنین مناطقی را در شمال غزه گلوله باران کرد.