۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85326355
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تداوم درگیری‌ها در مناطق مختلف غزه/انفجارهای شدید در خانیونس

تهران-ایرنا- منابع خبری از تداوم درگیری‌ها در مناطق مختلف نوار غزه و شنیده شدن صدای انفجارهای شدید خبر می دهند.

به گزارش امروز (سه‌شنبه) ایرنا، منابع خبری از درگیری‌های شدید میان مبارزان فلسطینی و نظامیان اشغالگر صهیونیستی در مناطق غربی «جبالیا» واقع در شمال نوار غزه خبر دادند.

در شرق اردوگاه البریج واقع در مرکز نوار غزه نیز درگیری‌های شدیدی رخ داده است.

این منابع همچنین از شنیده شدن صدای انفجارهای شدید در شهر خانیونس در پی حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی خبر دادند.

همچنین در جریان حمله هوایی امروز بمب افکن های رژیم صهیونیستی به دو منزل در رفح در جنوب غزه، هشت فلسطینی شهید شدند که در میان آنها «عادل زعرب» خبرنگار فلسطینی نیز به چشم می خورد.

از سوی دیگر «اسماعیل ابوعمر» خبرنگار فلسطینی به الجزیره گفت: در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب غزه، دستکم ۲۵ نفر شهید شدند و اردوگاه «النصیرات» در مرکز غزه نیز هدف بمباران صهیونیست ها قرار گرفت.

در جریان بمباران منزل "آل شاهین" توسط بمب افکن های رژیم صهیونیستی در اردوگاه «البریج» در مرکز غزه نیز دو نفر شهید و سه نفر دیگر زخمی شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، اقدام به بمباران مناطق مسکونی، درمانی و فرهنگی نوار غزه کرده که در اثر این جنایت ضدانسانی تاکنون نزدیک به ۱۹ هزار شهروند فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۵۰ هزار نفر دیگر هم زخمی شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha