تهران بزرگ - ایرنا - مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در خصوص وضعیت پله‌های برقی ایستگاه تجریش گفت: این ایستگاه ۲۶ دستگاه پله برقی دارد که از این میان چهار دستگاه در حال اورهال و تعمیرات هستند.

هادی زند در خصوص فعالیت پله‌های برقی در ایستگاه مترو تجریش روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: این ایستگاه دارای ۲ ورودی است که در ورودی شرقی تمامی پله برقی‌ها فعال است و مسافران می‌توانند از این ورودی استفاده کنند.

وی افزود: در ابتدای ورودی غربی ۲ پله برقی وجود دارد که یکی از آنها در حال اورهال سیستم ترمز و ایمنی است و پله دوم به سمت بالا فعال است مسافران در صورت تمایل به استفاده و تردد از این ورودی، از بالا به پایین باید از پله ثابت تردد کنند اما ادامه مسیر با استفاده از پله برقی مشکلی ندارد و سایر پله‌های این مسیر یکی به بالا و یکی به پایین فعال است.

زند ادامه داد: در مجموع سه پله برقی این ایستگاه به علت اورهال (تعمیرات اساسی) و یک پله نیز به علت مشکل هندریل از چرخه خدمات رسانی خارج شده که مشکل هندریل ظرف چند روز آینده حل خواهد شد اما فرایند اورهال و بازسازی سیستم ترمز پله برقی‌ها کمی زمان بر بوده و برای جلوگیری از بروز سانحه حتما می‌بایست ادامه پیدا کند.

به گزارش ایرنا، ایستگاه مترو تجریش یکی از عمیق ترین ایستگاه‌های مترو تهران در شمال پایتخت قرار دارد.