شرکت مترو تهران: چهار پله برقی ایستگاه مترو تجریش در حال تعمیر است

تهران بزرگ - ایرنا - مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در خصوص وضعیت پله‌های برقی ایستگاه تجریش گفت: این ایستگاه ۲۶ دستگاه پله برقی دارد که از این میان چهار دستگاه در حال اورهال و تعمیرات هستند.

هادی زند در خصوص فعالیت پله‌های برقی در ایستگاه مترو تجریش روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: این ایستگاه دارای ۲ ورودی است که در ورودی شرقی تمامی پله برقی‌ها فعال است و مسافران می‌توانند از این ورودی استفاده کنند.

وی افزود: در ابتدای ورودی غربی ۲ پله برقی وجود دارد که یکی از آنها در حال اورهال سیستم ترمز و ایمنی است و پله دوم به سمت بالا فعال است مسافران در صورت تمایل به استفاده و تردد از این ورودی، از بالا به پایین باید از پله ثابت تردد کنند اما ادامه مسیر با استفاده از پله برقی مشکلی ندارد و سایر پله‌های این مسیر یکی به بالا و یکی به پایین فعال است.

زند ادامه داد: در مجموع سه پله برقی این ایستگاه به علت اورهال (تعمیرات اساسی) و یک پله نیز به علت مشکل هندریل از چرخه خدمات رسانی خارج شده که مشکل هندریل ظرف چند روز آینده حل خواهد شد اما فرایند اورهال و بازسازی سیستم ترمز پله برقی‌ها کمی زمان بر بوده و برای جلوگیری از بروز سانحه حتما می‌بایست ادامه پیدا کند.

به گزارش ایرنا، ایستگاه مترو تجریش یکی از عمیق ترین ایستگاه‌های مترو تهران در شمال پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha