زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: رتبه بندی باشگاه‌های ورزشی زنجان نهایی شد و تا چند روز آینده به متصدیان این واحدها اعلام خواهد شد.

غفار امانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، یکی از اهداف مهم رتبه بندی باشگاه های ورزشی را موضوع ساماندهی میزان شهریه دریافتی اعلام کرد و افزود:‌ تحقق این مهم برخی مشکلات و معضلات باشگاهداران و ورزشکاران را کاهش می دهد.

وی اضافه کرد: کار رتبه بندی باشگاه های استان با همکاری کارشناسان امر از اواخر خرداد امسال شروع شد و آذر سال جاری به پایان رسید.

این مسوول با بیان اینکه زنجان جزو استان های پیشرو در اجرای این طرح بوده است، گفت: پس از ابلاغ رتبه بندی همچنان نظارت های مستمر مبنی بر اجرای دقیق آن وجود خواهد داشت.

وی با بیان اینکه طی سال های گذشته به ویژه ۲ سال گذشته انضباط خاصی در نرخ گذاری شهریه باشگاه های ورزشی وجود نداشت و به نوعی نابسامانی در این بخش حاکم بود، تصریح کرد: با به سرانجام رسیدن این مهم نظم خاصی برقرار خواهد شد و عموم مردم از میزان شهریه ها مطلع خواهند شد.

معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: در رتبه بندی با متصدیان باشگاه های ورزشی در خصوص چگونگی آیتم های اعلامی بحث و بررسی انجام شد.

وی یادآور شد: بر این اساس شهریه یک باشگاه ورزشی متناسب با شهریه اعلامی خواهد بود.

در زمان حاضر ۴۶۰ باشگاه ورزشی در سطح استان زنجان فعالیت می کنند.