همدان- ایرنا- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از توزیع ۲ برابری مرغ گرم نسبت به روزهای گذشته به مناسبت شب یلدا در استان خبر داد و گفت: تولید و توزیع مرغ در حال انجام است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، رضا بهراملو روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: به مناسبت شب یلدا و افزایش تقاضا، مرغ گرم ۲ برابر روزهای گذشته در سطح استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه با برگزاری جلسات متعدد تدابیر لازم برای کنترل بازار اندیشیده شده است افزود: تولید، توزیع و نظارت با همکاری معاونت اقتصادی استانداری، ادارات کل تعزیرات، صمت، دامپزشکی، اتحادیه و اصناف و همکاران ما در مجموعه بزرگ جهاد کشاورزی با قوت در انجام است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در ادامه یادآور شد: حدود ۲ تن گوشت گرم گوسفندی با کیفیت مرغوب در جریان توزیع قرار گرفته است از همین رو در حوزه تامین گوشت نیز اقدامات لازم پیگیری و ختم به نتیجه شده است.

وی با تاکید بر اینکه روند تولید مرغ و توزیع گوشت ادامه‌دار است اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌ها نشان از روند افزایشی تولید مرغ تا پایان سال دارد به نحوی که ارقام جوجه‌ریزی‌ها نوید بخش تولید متناسب بر نیاز و حتی مازاد بر نیاز است.

بهراملو با بیان جوجه ریزی سه میلیون و ۳۱۳ هزار و ۹۶۶ قطعه در آذرماه یادآور شد: این میزان در ۱۲۸ واحد مرغداری استان انجام شده به طوری که بیش از ۱۱۰ درصد نسبت به میزان تعهد محقق شده است.