به گزارش خبرنگار ایرنا عباسعلی ارجمندی روز پنجشنبه در نشست آموزشی و توجیهی مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی سیستان و بلوچستان افزود: روابط عمومی پیشانی ارتباطی هر دستگاه است و باید در دسترس مردم باشد و ارتباط بین مدیران و مردم را تسهیل کند و حتی با همکاران نیز ارتباط مستمر داشته و ذائقه و سلیقه کارکنان دستگاه را نیز بشناسد.
وی با تاکید بر اینکه تولید محتوای امیدوار کننده باید سرلوحه کار روابط عمومیها باشد، خطاب به حاضران در این نشست، اظهار کرد: تجهیزات و ابزار لازمه انجام کار است اما در وهله اول ارادهها باید قوی باشد و با استفاده از بضاعتی که در اختیار دارید با انعکاس اخبار امیدوار کننده امید را به جامعه تزریق کنید.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه همه در یک کشتی نشستهاید و بایستی با وحدت رویه ظرفیت های طبیعی بی نظیر استان همچنین اقدامات و خدمات دولت را به نحو مطلوب اطلاع رسانی و تبیین کنید بیان کرد: هرگاه در بین مجموعه روابط عمومیهای یک استان هماهنگی، تعامل و تفاهم باشد، بخشی از مشکلات استان حل شدنی است.
وی گفت: روابط عمومی موفق باید علاوه بر مساله شناسی، راهکار خوب و متناسب برای حل مساله نیز ارائه بدهد.
ارجمندی ادامه داد: روابط عمومی میتواند با استفاده از امکانات موجود و اتکا به داشتههای خود مدیریت بحران کرده و با استفاده از شیوههای جدید و جذاب و با روانشناسی در همه حوزهها امور را تدبیر و افکارسازی کند.
وی با تاکید بر ارتباط مستمر روابط عمومی ها با مردم و حضور در لایه های اجتماعی، خاطرنشان کرد: از تجارب و ایدههای نو بهره بگیرید و با استفاده از فضاها، ابزار و شیوه های نوین اطلاع رسانی، افکار عمومی را اقناع کنید.