کیش- ایرنا- امام جمعه اهل سنت کیش در رابطه با شهدای حادثه تروریستی راسک گفت: گروه‌های وابسته به دشمن با اقدامات تروریستی خود علیه ماموران جان بر کف نیروی انتظامی به دنبال ایجاد فتنه انگیزی و نا امنی در ایران هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شیخ «یعقوب شمس» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهل سنت کیش اظهار کرد: ما اهل سنت در کنار برادران شیعه خود این حمله تروریستی به حافظان امنیت مردم و فرزندان ایران را در سیستان و بلوچستان محکوم می‌کنیم.

وی اضافه کرد: گروه‌های بی هویت با خط گرفتن از دشمنان در تلاش برای تفرقه افکنی هستند که امیدواریم عاملین این اتفاق تلخ هرچه سریعتر شناسایی و به سزای اعمال خود برسند.

امام جمعه اهل سنت کیش در ادامه با اشاره به حمایت‌های امریکا و غرب از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، بیان کرد: امروز همه آنانی که به حقوق بشر امریکایی‌ها دل بسته بودند باید عبرت بگیرند.

وی ادامه داد: امریکا و غرب نه تنها از حمله نظامی به غزه حمایت و به رژِیم صهیونیستی مستشار نظامی اعزام می‌کنند، بلکه مانع ورود کمک‌های جهانی به غزه می‌شوند.

شیخ « شمس» نیروی‌های نظامی رژیم صهیونیستی را بزدل خطاب کرد و گفت: این نیروهای بزدل هیچ شانسی در حمله زمینی به غزه ندارند و زمین گیر می‌شوند.

وی اظهار کرد: صهیونیست‌ها امروز به پشتوانه تسهیلات غربی، به بمباران هوایی خانه‌های مسکونی، بیمارستان‌ها و مساجد روی آورده‌اند.

امام جمعه اهل سنت کیش در پایان خواستار توجه ویژه دولت به مناطق آزاد جهت افزایش اختیارات در این مناطق شد و افزود: بلاتکلیفی واردات خودرو به مناطق آزاد باید حل و فصل شود؛ متاسفانه وارد نشدن خودروهای خارجی در کنار اخذ جریمه از خودروهای پلاک ملی سبب شده که شرایط نامناسبی بر جزیره حاکم باشد.