۸ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۱۷
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85337077
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه کیش: حماسه ۹ دی جهانیان را انگشت به دهان گذاشت

کیش- ایرنا- امام جمعه کیش با  اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه ۹‌ دی ماه گفت: بصیرت مردم ایران در ۹ دی  ماه ۸۸ در خنثی کردن فتنه،  جهانیان را انگشت به دهان گذاشت.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا بی‌نیاز» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش، ۹ دی ماه را یک ایام الله بزرگ برای انقلاب اسلامی توصیف کرد و افزود: در این روز بزرگ، مردم ایران یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین فتنه‌های تاریخ را خنثی کرده و بار دیگر ولایت مداری خود را به اثبات رساندند.

وی ادامه داد: دشمنان به خوبی می‌دانند که توانایی مقابله با قدرت نظامی ایران را ندارد و به همین دلیل در تلاشند تا با برنامه ریزی فتنه‌های داخلی، ایران را از داخل دچار چالش کنند.

امام جمعه کیش با بیان اینکه جریان فتنه دشمنان ایران به طمع انداخت، اظهار کرد: پس از فتنه ۸۸ دشمنان به برنامه ریزی برای ایجاد فتنه‌های مختلف داخلی در کشور روی آوردند.

وی فتنه ۸۸ را یک‌جنگ تمام عیار هویتی، دینی و عقیدتی دانست و اضافه کرد: این فتنه بزرگ با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و مردم با بصیرت خنثی شد.

حجت الاسلام والمسلمین «بی‌نیاز» در ادامه خطبه‌های‌این هفته با تاکید بر اینکه حضرت زهرا (س) باید الگویی برای بانوان باشد، بیان کرد: دشمن به نقش سازنده زن در جامعه آگاه است و به همین دلیل این قشر از جامعه را مورد هدف قرار داده است.

وی همچنین در رابطه با شهادت «سید رضی موسوی» گفت: قدرت امروز جبهه مقاومت نشات گرفته از مجاهدت‌های افرادی همچون شهید سلیمانی وشهید رضی موسوی است.

امام جمعه کیش ادامه داد: شهادت هیچ خللی در ادامه مسیر مقاومت ایجاد نمی‌کند و علمرداران جدید جای شهدا را می‌گیرند.

وی با تاکید بر ضرورت ادامه راه شهدا، اظهار کرد: نگاه راهبردی شهید سلیمانی سبب شد تا قلاب سنگ فلسطینی‌ها به موشک‌تبدیل شود و این مسیر باید ادامه یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha