ساری – ایرنا – مربی تیم فوتبال هوادار گفت: با توجه به این‌که کمتر از ۴۸ ساعت برای آماده‌سازی تیم فرصت داشتیم و دیر به تیم اضافه شدیم، برخی از نکات تاکتیکی ما انجام نشد.

به گزارش ایرنا، حمید عبداللهی در نشست خبری پس از مسابقه نساجی و هوادار که با نتیجه ۲ – ۲ پایان یافت اظهار کرد: بازی خوبی را از ۲ تیم دیدیم و شناخت خوبی از میزبان داشتیم. توانستیم در نیمه نخست مسابقه از فضاهایی که مد نظرمان استفاده کنیم و به گل برسیم.

وی افزود: در نیمه دوم تیم نساجی از حضور و انرژی هوادارانش بهره برد و توانست بازی را مساوی کند. به بازیکنان تیم گفته بودم که نساجی هواداران پرشوری دارد و معتقدم گل تساوی نساجی با انرژی هواداران وارد دروازه شد.

مربی هوادار اظهار کرد: هرچند شاید هواداران نساجی از نتیجه به طور صددرصدی راضی نباشند. اما به این تیم و هوادارانش تبریک می‌گویم که به گل رسیدند و امیدوارم نساجی جایگاه بهتری داشته باشد.

عبداللهی درباره توقف چند باره بازی توسط بازیکنان هوادار با روی زمین افتادن ‌آن‌ها در نیمه دوم و شائبه وقت‌کشی در تاکتیک این تیم تصریح کرد: چنین موضوعی به چشمم نیامد. بازی پربرخوردی بود و بازیکنان به دلیل برخورد روی زمین می‌افتادند. نمی‌پذیرم که بازیکنان ما بازی را خوابنده باشند. قطعا چنین قصدی نداشتیم.

وی درباره داوری مسابقه نیز گفت: آقای منصوریان از داوران خوب فوتبال کشور است. اما به نظرم کمک‌ها خوب او را همراهی نکردند.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و هوادار تهران عصر امروز در هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی ۲ – ۲ به پایان رسید.

هوادار با این یک امتیاز ۱۱ امتیازی شد و با یک پله صعود در رتبه دوازدهم جدول قرار گرفت. نساجی هم با کسب این تساوی ۱۰ امتیازی شد و همچنان در رتبه پانزدهم جدول باقی مانده است.