شیراز-ایرنا-رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه در فضای انتخابات موضوع رقابت و مشارکت مهم است، گفت: باید سکوهای انتشار بصورت زنجیره به هم متصل تا به شور و نشاط انتخاباتی منجر شود.

به گزارش ایرن افشار دارابی سه شنبه در نشست تخصصی روابط عمومی پویا زمینه‌ساز انتخابات مطلوب به اقدامات اخیر رژیم صهیونسیتی اشاره کرد و گفت: بررسی وضعیت اسراییل قبل از اقدامات کینه ورزانه اخیر این رژیم علیه مردم مظلوم قابل بررسی است و اینکه این اقدامات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی باعث شده که امروز به عنوان رژیم کودک کش در جهان شناخته شده شود.

مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور ادامه داد: نزدیک به چهار میلیون نفر در پی حوادث اخیری که رژیم اسراییل رقم زده خواستار خروج از این کشور هستند و تاکنون نیز حدود ۷۰۰ هزار نفر از شهرک نشینان از اسرائیل خارج شدند.

وی در ادامه به ترور ناجوانمردانه سردار رضی در سوریه اشاره کرد و اظهار داشت: این رخداد نشان از مستأصل بودن رژیم صهیونیستی دارد و روز به روز به ساعت نابودی این رژیم نزدیک می شویم.

او در ادامه به موضوع روابط عمومی جدید اشاره کرد و گفت: ما بزودی وارد عرصه انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ می شویم، دشمنان ما چشم به انتخابات پیش رو بسته اند تا مشارکت کاهش باید.

دارابی تاکید کرد: تقویت بنیه مشارکت و مقابله با طراحی های دشمن در تسخیر مدیریت ذهنی جامعه باید توسط رسانه و روابط عمومی‌ها انجام شود.

وی با بیان اینکه در فضای انتخابات موضوع رقابت و مشارکت مهم است، گفت: باید سکوهای انتشار بصورت زنجیره به هم متصل شود.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور افزود: رسانه‌های معاند در موارد مدنظرشان برای هجمه به افکار عمومی بصورت هماهنگ عمل می‌کنند و باید همه ظرفیت‌های روابط عمومی‌های دستگاه‌های دولتی ما نیز زنجیره‌ای واحد تولید داده تا این فرایند در انتخابات پیش رو به افزایش مشارکت منجر شده و با خلاقیت و نوآوری در حالت تدافعی قرار نداشته باشیم.

وی در پایان گفت: انتخابات پرشور امنیت کشور و توسعه و آبادانی را به همراه دارد.