مدیر کل سیاسی استانداری فارس: روح ضد استکباری آمیخته با خون دانشجو است

شیراز- ایرنا- مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: روح ضد استکباری آمیخته با خون دانشجو است و سنگفرش دانشگاه ما در ۱۶ آذرماه سال ۱۳۳۲ آغشته به خون دانشجویانی شد که فریاد لعن شیطان بزرگ را سردادند.

به گزارش ایرنا، محمد رضایی، سه شنبه در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاههای مختلف شهرستان اقلید افزود: این فریاد مقدس همچنان چراغ راه آزادی خواهانی است که امروز مقابل استکبار و صهیونیسم جهانی ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: دانشگاه فعال دانشگاهی است که هم در حوزه علمی فعال باشد، هم با نگاه به منافع ملی تقویت کننده جنبش عدالت طلبی و مبارزه با فساد باشد و هم مطالبه گرایانه با ارائه راهکار به دنبال حل مشکلات بوده و در عرصه سیاسی پیش رونده و پویا باشد.

مدیر کل سیاسی استانداری فارس: روح ضد استکباری آمیخته با خون دانشجو است

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس اظهار کرد: افتخار می کنیم که نسل دانشجوی امروز ما همان جوانان گام دومی هستند که به خوبی می توانند امور را به دست گیرند و لذا به جد معتقدیم توجه به جوانان در عرصه مدیریتی و اعتماد به این نسل پرتوان می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد.

رضایی گفت: حتی باید از ظرفیت دانشجویان به عنوان مشاورانی امین در کارها استفاده شود چرا که دانشجو می تواند منشا کارهای خیر بزرگی شود که به طور عادی ممکن است سخت جلوه نماید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha